۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۳۵۶۲۵
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور:

آموزش روش‌های خودمراقبتی برای زنان، گامی به سوی مقابله با مخاطرات اجتماعی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: یکی از را‌ه‌های مقابله با خطرات را آموزش روش‌های خودمراقبتی برای زنان است و برای داشتن دختران توانمند باید در همه زمینه‌ها فعال باشیم و برای رسیدن به این هدف همت همه بخش‌ها را نیاز داریم.
آموزش روش‌های خودمراقبتی برای زنان، گامی به سوی مقابله با مخاطرات اجتماعی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، حبیب‌الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در همایش دختران، حمایت‌های روانی و توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در دنیای امروز باید توجه ویژه‌ای به زنان در جامعه شود.

وی یکی از را‌ه‌های مقابله با خطرات را آموزش روش‌های خودمراقبتی برای زنان عنوان و تاکید کرد: برای داشتن دختران توانمند باید در همه زمینه‌ها فعال باشیم و برای رسیدن به این هدف همت همه بخش‌ها را نیاز داریم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اطلاع‌رسانی رسانه‌های مکتوب، و غیرمکتوب و همیچنین فعالان فضای مجازی در شرایط حساس اضافه کرد: نظام سلامت اجتماعی برای توانمندسازی زنان تهیه و تدوین شده است.

مسعودی فرید با اشاره به اینکه قرار بر این شد که دستگاه‌های حمایتی هر سال ۱۰ درصد از زنان توانمند شده تحت پوشش خود را از چرخه پوششی خود خارج کنند، یادآور شد: در چند سال گذشته فراتر از این عمل و در سال ۹۵ توانستیم حدود ۱۵ درصد از این زنان را که توانمند شدند از چرخه حمایتی مستقیم این سازمان خارج کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۵:۲۰

29 Dec 2019