۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۵۶۰۱

سربازان ولایی سپاه تامین‌کننده نعمت امنیت برای مردم هستند

مبلغ کاروان خادمین حرم امام رضا (ع) با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین نیازهای جانبی امنیت است گفت: شما سربازان ولایت تامین‌کننده امنیت هستید، در نتیجه خداوند در روز قیامت اندوه و سختی این روز را از شما دور می‌کند.
سربازان ولایی سپاه تامین‌کننده نعمت امنیت برای مردم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ سید حسین بی‌ریایی مبلغ کاروان خادمین حرم امام رضا (ع) در مراسم اهتزاز پرچم متبرک این امام بزرگوار در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امام هشتم فرمودند هر کسی در دنیا، گرفتاری، حاجت و درخواست برادر ایمانیش را برطرف کند روز قیامت خدا به او پاسخ این کار خیرش را می‎دهد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین نیازهای جانبی امنیت است افزود: شما سربازان ولایت تامین‌کننده امنیت هستید، در نتیجه خداوند در روز قیامت اندوه و سختی این روز را از شما دور می‌کند.

بی‌ریایی ادامه داد: شما هرچه به بیشتر این لباس مقدس جبهه را بر تن دارید خلوص بیشتری را در نظر بگیرید و در نتیجه برکت بیشتری در زندگی ارزانی شما می‌شود.

وی تاکید کرد: شما زمانی که با دغدغه و نیت تامین امنیت جامعه ایمانی روزتان را آغاز می‌کنید ملائکه شروع به ثواب نوشتن برای شما می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۵:۰۵

1 Jan 2020