۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۳۵۵۵۷
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

برخی مسئولین هنوز هم به مسئله برجام خوشبینند/با ادامه مسئله برجام عزت کشور مخدوش می شود

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر مسئله برجام ادامه پیدا کند ابهت و اقتداری که تا کنون در جهان کسب کرده ایم به نوعی مخدوش خواهد شد.
برخی مسئولین هنوز هم به مسئله برجام خوشبینند/با ادامه مسئله برجام عزت کشور مخدوش می شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: تحریم هایی که در مجلس آمریکا صورت گرفت قبلا هم وجود داشت که همان نقص برجام بود و این بیانات در بین مسئولین کشور و امور خارجه هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا بیش از این برجام را نقص کرده بود و چیز جدیدی نیست تصریح کرد: جای تعجب است که چه اراده ای در بین برخی مسئولین ما است که در مورد نقص برجام غفلت می کنند.

مسئولین مسئله برجام را به روشنی برای مردم بیان نمی کنند

بسیج اذعان داشت: برخی مسئولین با نگاه مثبت به مسئله برجام نگاه می کنند و هنوز هم نمی خواهند به روشنی و با دقت به مردم این مسئله را بیان کنند.

وی یادآور شد: امروز به همان جایی رسیدیم که پیش از این مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات بیان فرمودند "من به برجام خوشبین نیستم و به نتیجه نمی رسد".

بسیج با اشاره به اینکه از مسئولین دولت انتظار می رود که این مسائل را اعلام کنند اذعان داشت: امروز همه مردم مسئله نقص برجام را متوجه شده اند و از مسئولین دولتی انتظار می رود که اینها را به صورت رسمی اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه حجم و انبوه تحریم ها ظاهرا وسیع تر و گسترده تر از گذشته است خاطرنشان کرد: برخی ها به این بهانه و هر کاری دیگری که بخواهند در کشور انجام می دهند و مستند این مسئله می کنند.

بسیج با بیان اینکه نباید بگذاریم بیش از این عزت ما خدشه دار و از بین رود اذعان داشت: اگر این مسئله ادامه پیدا کند ابهت و اقتداری که تا کنون در جهان کسب کرده ایم به نوعی مخدوش خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنان مسئولین باید در این مورد فکری بکنند و اگرانقلاب اسلامی ایران را دوست دارند و دلسوزی می کنند باید یک موضع گیری صحیح و درستی انجام دهند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۴:۱۵

27 Dec 2019