۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۳۵۵۳۲

سفيران آستان قدس رضوي در جهت خدمت رساني به مناطق محروم لردگان اعزام می شوند

معاون فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را وام دار وجود اين مردم بدانيم مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه مي باشند.
سفيران آستان قدس رضوي در جهت خدمت رساني به مناطق محروم لردگان اعزام می شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، رضا طاهري معاون فرهنگي آستان قدس رضوي در ديدار با سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان گفت: وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در کشور ما هميشه مايه خير و برکت و مباهات بوده و است و اين لطفي است که ايشان به ما داشته اند که بتوانيم به برکت وجود ايشان در مناطق محروم حضور پيدا کنيم و سلام آقا را به محرومان و مستضعفان برسانيم.
وي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را از وجود اين مردم می‌دانيم مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه هستند.

معاون فرهنگي آستان قدس رضوي در ادامه گفت: آمادگي لازم جهت خدمت رساني به مناطق محروم بخش هاي شهرستان لردگان وجود دارد؛ ازجمله خدماتي که ارائه خواهد شد حضور اکيپ بهداشتي و درماني 40 نفر شامل متخصصين (کودکان، داخلي، دندان پزشکي، ارتوپد و...)، کارهاي عمراني (ساخت و ساز خانه هاي در حال تخريب، آبرساني، برق رساني و...) کارهاي فرهنگي، تهيه البسه و اقلام مورد نياز دانش آموزان ازجمله کار هايي است که سفيران آستان قدس رضوي در مناطق محرم انجام مي دهند.

طاهري بيان داشت: انجام گرفتن اين کارها نياز به هماهنگي در سطح شهرستان دارد و به محض اینکه هماهنگي ها انجام گردد ما در اين شهرستان حضور پيدا خواهيم کرد.

برهان حسين پور سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان ضمن تشکر و قدرداني از حضور سفيران آستان قدس رضوي در شهرستان گفت: شهرستان لردگان داراي مناطق محروم بسياري است و نياز است که اين مناطق بيشتر ديده شوند و خدمات رساني به آنها در اولويت قرار بگيرد.

وي در ادامه گفت: رسيدگي به وضعيت بهداشتي، درماني و نيازهاي اوليه در مناطق محروم شهرستان لردگان امري ضروري مي باشد که لازم است سريعاً تامين گردد و با توجه به اينکه دانش آموزان اين مناطق امکانات لازم جهت رفتن به مدرسه را ندارند مي طلبد امکاناتي براي اين دانش اموز تهيه و در اختيار آنها قرار بگيرد.

حسین پور گفت: وجود و حضور سفيران آستان قدس رضوي قطعاً در شهرستان مايه خير و برکت است و چشم و اميد نيازمندان به حضور شما است که اميد است با تلاش و جديتي که شما داريد و با برنامه ريزي هاي که انجام مي گیرد بتوان کمک شاياني به مردم مناطق محروم اين شهرستان کرد.

انتهاي پيام1022ج/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۲:۳۵

9 Feb 2020