کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفيران آستان قدس رضوي در جهت خدمت رساني به مناطق محروم لردگان اعزام می شوند

سایت خبری سلام لردگان , 4 مرداد 1396 ساعت 8:11

معاون فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را وام دار وجود اين مردم بدانيم مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه مي باشند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، رضا طاهري معاون فرهنگي آستان قدس رضوي در ديدار با سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان گفت: وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در کشور ما هميشه مايه خير و برکت و مباهات بوده و است و اين لطفي است که ايشان به ما داشته اند که بتوانيم به برکت وجود ايشان در مناطق محروم حضور پيدا کنيم و سلام آقا را به محرومان و مستضعفان برسانيم.
وي گفت: مردم ما مردماني هستند که خدمت رساني به آنها لياقت مي خواهد و ما بايد همه چيز خود را از وجود اين مردم می‌دانيم مردمي که در تمامي صحنه ها نشان داده اند که ولايت پذير و در صحنه هستند.

معاون فرهنگي آستان قدس رضوي در ادامه گفت: آمادگي لازم جهت خدمت رساني به مناطق محروم بخش هاي شهرستان لردگان وجود دارد؛ ازجمله خدماتي که ارائه خواهد شد حضور اکيپ بهداشتي و درماني 40 نفر شامل متخصصين (کودکان، داخلي، دندان پزشکي، ارتوپد و...)، کارهاي عمراني (ساخت و ساز خانه هاي در حال تخريب، آبرساني، برق رساني و...) کارهاي فرهنگي، تهيه البسه و اقلام مورد نياز دانش آموزان ازجمله کار هايي است که سفيران آستان قدس رضوي در مناطق محرم انجام مي دهند.

طاهري بيان داشت: انجام گرفتن اين کارها نياز به هماهنگي در سطح شهرستان دارد و به محض اینکه هماهنگي ها انجام گردد ما در اين شهرستان حضور پيدا خواهيم کرد.

برهان حسين پور سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان ضمن تشکر و قدرداني از حضور سفيران آستان قدس رضوي در شهرستان گفت: شهرستان لردگان داراي مناطق محروم بسياري است و نياز است که اين مناطق بيشتر ديده شوند و خدمات رساني به آنها در اولويت قرار بگيرد.

وي در ادامه گفت: رسيدگي به وضعيت بهداشتي، درماني و نيازهاي اوليه در مناطق محروم شهرستان لردگان امري ضروري مي باشد که لازم است سريعاً تامين گردد و با توجه به اينکه دانش آموزان اين مناطق امکانات لازم جهت رفتن به مدرسه را ندارند مي طلبد امکاناتي براي اين دانش اموز تهيه و در اختيار آنها قرار بگيرد.

حسین پور گفت: وجود و حضور سفيران آستان قدس رضوي قطعاً در شهرستان مايه خير و برکت است و چشم و اميد نيازمندان به حضور شما است که اميد است با تلاش و جديتي که شما داريد و با برنامه ريزي هاي که انجام مي گیرد بتوان کمک شاياني به مردم مناطق محروم اين شهرستان کرد.

انتهاي پيام1022ج/630 ل


کد مطلب: 35532

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35532/سفيران-آستان-قدس-رضوي-جهت-خدمت-رساني-مناطق-محروم-لردگان-اعزام-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir