کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه

1 مرداد 1396 ساعت 20:12

استاندار چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تعیین تکلیف زمین مورد نیاز جهت ساخت بیمارستان سپاه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تلاش‌های صورت گفته از سوی خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و... برای تکمیل بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی شهرکرد، بیمارستان بروجن و... اظهار کرد: اگر این بیمارستان‌ها وارد چرخه درمان شوند باز هم با کمبود 500 تخت در بیمارستان‌های این استان مواجه هستیم.

وی لردگان را ازجمله شهرستان‌های بزرگ این استان دانست و تاکید کرد: ما در این شهرستان پرجمعیت نیازمند مراکز درمانی هستیم زیرا لردگان علاوه‌بر جمعیت زیاد در مسیر جاده خوزستان واقع شده و همچنین از مناطق گردشگری استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارمحال و بختیاری به استانی مهاجرپذیر تبدیل شده و نیازمند زیرساخت‌هایی چون بیمارستان است.

وی کار سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ساخت بیمارستان در شهرکرد و مرکز شبانه‌روزی در لردگان را ارزشمند عنوان و بیان داشت: لازم است راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان همکاری‌های لازم برای واگذاری زمین مورد نیاز به سپاه استان را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه خبر داد و گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری این زمین را تا پایان این هفته به اداره کل راه و شهرسازی و سپس به سپاه واگذار می‌کند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 35517

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35517/واگذاری-زمین-غرب-شهرکرد-ساخت-بیمارستان-سپاه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir