۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۵۴۶۳
رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي:

چهارمحال و بختياري داراي کمترين ميزان طلاق در کشور است

رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي گفت : ما در بين استان هاي کشور بعد از استان سيستان و بلوچستان کمترين ميزان طلاق را داريم اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و خوب بتوانيم اين ميزان کم را به حداقل ترين ميزان خود برسانيم.
چهارمحال و بختياري داراي کمترين ميزان طلاق در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز، سيد عبدالله موسوي رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:ما در سطح استان اولويت اول را در اقدامات  پيشگيرانه قرار ميدهيم و با تعامل و همکاري و برنامه ريزي که با ساير دستگاه هاي خدمت گذار داريم هم در بخش اجرايي و هم در بخش سازمانهاي مردم نهاد بنا را بر اين داريم که اقدامات پيشگرانه را به بهترين نحو داشته باشيم.

وي افزود : براساس قرآن کريم و احاديث ائمه اطهار، زماني که مي خواهيم سخن بگوييم، بايد عادلانه و امانت سخن بگوييم و در قضاوت ها نيز به عدل حکم کرد و آنچه نظم شگفت انگيزي بوجود آورده عدلي است که قرار است براعمال انسان سايه افکند بنابراين در بين مردم به عدل قضاوت کنيد.

وي بيان کرد:در دادن حکم و ايجاد مقرارت قضايي و ايجاد عدالت نبايد آبروي مردم و حتي فرد گنه کار و خاطي ريخته شود و بايد تلاش کرد که آبروي افراد حفظ شده و خدشه اي به آن وارد نشود

وي در خصوص معضلات اجتماعي بخصوص  طلاق گفت : در تحکيم بنياد خانواده و آموزش هاي پيش از ازدواج ما برنامه ها را در دستور کار داريم که  در خروجي ونتيجه هاي خوبي را در پي خواهد داشت و انشالله با کاهش آمار طلاق روبه رو شويم.

موسوي اظهار کرد: چهارمحال وبختياري جزء استان هاي پيشرو در زمينه کاهش طلاق در سطح کشور است که برگزاري کلاس هاي مهارت زندگي و سبک زندگي براي زوجين در شرف ازدواج از مهمترين دلايل کاهش طلاق و استحکام در بنيان خانواده بوده است.

وي در رابطه با ميزان طلاق و رتبه استان چهارمحال و بختياري افزود : ما در بين استان هاي کشور بعد از استان سيستان و بلوچستان کمترين ميزان طلاق را داريم اميدواريم با برنامه ريزي صحيح و خوب بتوانيم اين ميزان کم را به حداقل ترين ميزان خود برسانيم.

موسوي گفت:از مردم بزرگواراستان و شهرستان بن به خاطر پيشينه بسيار خوب و عالي فرهنگي و مذهبي خواهشمنديم که در تحکيم بنياد خانواده ،حل اختلافات در شوراي حل اختلاف و توجه بيش از پيش به کانون گرم خانوادهد ما را در هرچه کم کردن ميزان طلاق ياري نمايند.

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۰:۰۱

18 Jan 2020