۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۵۴۶۲
زنگ خبر گزارش مي دهد؛

رئيس جدید دادگستري شهرستان بن معارفه شد

توديع و معارفه رئيس دادگستري شهرستان بن با حضور سيد عبدالله موسوي رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي و هيأت همراه در اين شهرستان برگزار شد.
رئيس جدید دادگستري شهرستان بن معارفه شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر سيد عبدالله موسوي با حضور در شهرستان بن در جمع مردم و مسوولان اين شهرستان ضمن تقدير از خدمات کرم شيخ پور ؛ امير فتحي  را به عنوان رييس جديد اين حوزه قضايي معرفي کرد.

در اين مراسم سيد عبدالله موسوي رئيس کل دادگستري استان چهارمحال و بختياي با تقدير از زحمات 7 ساله کرم شيخ پور رئيس دادگستري شهرستان بن،براي وي و همچنين رياست جديد اين حوزه قضايي آرزوي توفيق روز افزون کرد.

وي افزود:با ارتقا حوزه قضاي دادگاه بخش به دادگستري شهرستان و تامين نيروي انساني هم در بخش اداري و هم در بخش قضايي عملرکرد خوبي را در سطح شهرستان بن داشتيم و اميد واريم با افزايش دانش و تجربه سرعت دادرسي ها را پيش از پيش داشته باشيم.

موسوي با بيان اينکه هم در بحث حقوق شهروندي و هم در بحث حقوق بيت المال برنامه هاي خوب و جامع اي داريم گفت : با اجراي اين موارد ان شالله مشکلاتي را که در سطح شهرستان بن داريم به سرعت برطرف خواهيم کرد.

وي گفت: يکي از مهم ترين رسالت هاي دستگاه قضايي، ايجاد امنيت و بسط عدالت در جامعه است. هرچه در اين راستا موفق تر عمل گردد، يقيناً در جلب رضايتمندي عمومي توفيقات بيشتري حاصل خواهد شد.

وي در اين آيين با قدرداني اززحمات کليه مسئولين قضايي گفت:قضات وکارکنان قضايي در دستگاه قضا کار دشوار وپيچيده اي دارند وتشخيص حق از باطل در صورتي که همه چيز پوشيده است کار قضات را بسيار سخت مي نمايد.












انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۰:۵۳

27 Dec 2019