۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۵۳۹۹
فرماندار شهرستان شهرکرد:

حجاب محدود به يک گردهمايي نيست/فرهنگ حجاب را توسعه دهيم

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: حجاب تنها محدود به يک روز و يک گردهمايي نيست لازمه توسعه حجاب فرهنگسازي بر روي اين مسئله است.
حجاب محدود به يک گردهمايي نيست/فرهنگ حجاب را توسعه دهيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حميد ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد اظهار کرد: مردم ما هنوز به مسئله حجاب و پاکي و طهارت اعتقاد راسخي دارند و به آن پايبند هستند.

وي با اشاره به اينکه موضوع حجاب مدام بايد يادآوري شود تصريح کرد: حجاب محدود به خواهران نيست بلکه بايد در سطح جامعه فرهنگ حجاب را در بين آقايان نيز توسعه دهيم.

ملک پور ادامه داد: پوشش اسلامي و پوشش مناسب، پرهيز از زياده روي ها و فرهنگ سازي براي اينکه مردم ما همه چيز را به تعادل رفتار کنند ضرورت دارد.

وي با اشاره به اينکه آنچه که فرهنگ اسلامي ما به ما القاء مي کند پيروري از سيره پيامبر و ائمه اطهار است بيان داشت: بهترين راه براي پيروي از سيره ائمه اطهار اين است که توصيه ها و نقل و قول آن ها را در سرنوشت خود دخيل دانسته و از آن ها بهره بگيريم.

ملک پور با بيان اينکه مسئله حجاب ميراث ماندگاري است که از پيامبر (ص)، حضرت فاطمه (س) و معصومين (ع) به جا مانده است اذعان داشت: ما بايد در اين زمينه گام هاي موثري در جامعه برداريم و انتظار ما از جامعه اين است که در مسئله حجاب پيشتاز باشد.

وي با بيان اينکه اگر مسئله حجاب محدود به يک راهپيمايي يا گرهمايي باشد تاثير بسيار زيادي نخواهد داشت عنوان کرد: اگر در طول سال حداقل ماهي يک بار مسئله حجاب تکرار شود بر روي اذهان عمومي تاثير خواهد گذاشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۶:۵۴

13 Jan 2020