۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۵۳۹۷
خطيب جمعه شهرکرد:

عفت دريدن پرده هاي حجاب ميان انسان و خداست

خطيب جمعه شهرکرد گفت: عفت يعني پشت پا زدن به همه نازيباييها.
عفت دريدن پرده هاي حجاب ميان انسان و خداست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد در خطبه اول نماز ضمن حمد و سپاس خداوند باري تعالي، مردم را به تقواي الهي دعوت کرد.

خطيب جمعه شهرکرد در خطبه دوم به بيان اهميت موضوع عفت در جامعه اشاراه کرد و گفت: عفت يعني انسان به همه پاکي ها و پاکيزگي ها توجه کند. عفت يعني پاکي در اعضاء و جوارح و رفتار و کردار.

وي در ادامه به حديثي از اميرالمومنين امام علي (عليه السلام) در نهج البلاغه اشاره کرد که مي فرمايد: مردم من از دنياي شما چيزي نگرفتم اما من را با عفت کمک کنيد.

نکونام ابراز داشت: عفت يعني پشت پا زدن به همه نازيباييها. عفت پرده هاي حجاب را کنار مي زند. مومن متقي بايد تقوايش اثر داشته باشد. عفت دريدن پرده هاي حجاب ميان انسان و خداست.


نماينده ولي فقيه در استان تصريح کرد: امروز سالروز يک حماسه مهم است. در سال ۱۳۷۸ فتنه گران فتنه اي ايجاد کردند که بعضي هايشان در فتنه ۱۳۸۸ هم حضور داشتند. در سال ۱۳۷۸ هم در ۲۳ تير يک اجتماع بزرگ شکل گرفت.


خطيب جمعه شهرکرد، آزادسازي موصل را نيز با اهميت برشمرد و نکاتي را من جمله نقش مرجعيت و فقاهت، نقش بسيج مردمي، سست بودن دشمن و حاميان آنها، فرهنگ مقاومت، جايگاه کشور اسلامي ايران در صدور انقلاب و ... مورد توجه قرار داد.


محمد علي نکونام در پايان خطبه ها ضمن خسته نباشيد به مجموعه بهزيستي و تامين اجتماعي به بيان اهميت موضوع ولايت پرداخت.
امام شناس و زمان شناس بودن از دعاهايي بود که خطيب جمعه شهرکرد آن را براي نمازگزاران از خداوند متعال مسئلت کرد.


انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۶:۱۵

16 Jan 2020