۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۵۳۸۴

عفاف ، حجاب و حياء خانه را تبديل به دار الشفاء مي کند

معاون راديو معارف و سخنران اجتماع صيانت از حريم خانواده در شهرستان سامان با اشاره بر اينکه حجاب و عفاف اعتباري زيادي دارد ، ابراز کرد: حجاب، عفاف و حياء خانه را تبديل به دارالشفاء مي کند.
عفاف ، حجاب و حياء خانه را تبديل به دار الشفاء مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، سخنران اجتماع صيانت از حريم خانواده در پل تاريخي زمانخان حجت الاسلام و المسلمين معصوم اسماعيلي وردنجاني با بيان اينکه حضرت آدم براي اين زمين آفريده شده بود، زومين منزل نويي براي حضرت آدم بود، اظهار داشت: خداوند براي آدم کادو معنوي فرستاد و از جانب خدا جيرائيل سه چيز را براي ادم فرستاد تا يکي از اين سه مورد که شامل دين، عقل و حياء بود را انتخاب کند که حضرت آدم عقل را را انتخاب کرد.

حجت الاسلام و المسلمين معصوم اسماعيلي وردنجاني با اشاره بر اينکه هر کجا که عقل باشد حياء و دين نيز وجود خواهد داشتحياء و دين در عقل بشر نهفته است و آدم بي حجاب، بي حياء و بدون عفاف عقلي ندارد، بيان داشت: حجاب در آيه هاي سوره ۳۱ نور، ۵۹ سوره احزاب و آيه ۲۵ سوره قصص آمده است ما قرآن را مي خوانيم اما همراه با ترجمع نسيت که بدانيم در قرآن کدام موارد آمده است.

اسماعيلي وردنجاني با بيان اينکه از نظر حضرت زهرا (س) بهترين زن امت کسي است که تا مي تواند نامحرم او را نبيند و او نامحرم را نبيند و زمان نزديکي زن به خداي متعال زماني است که حشر و نشر با نامحرم نداشته باشد و زني با حياء و عفيف باشد، عنوان کرد: عفاف و حجاب و حياء خانه را تبديل به دار الشفاء مي کند.

وي با بيان اينکه عفاف و حياء مختص زن در جامعه نيست، بيان داشت: مردان نيز بايد داراي عفاف و حياء باشند.

اسماعيلي عنوان کرد: شهداي مدافع حرم و خون هزارن شهيد در راستاي عفاف و حجاب و صيانت از حرم حضرت زينب و حضرت رقيه (س) بوده است و ما با رعايت حجاب و عفاف در جامعه بايد پاسدار خون شهدا باشيم چراکه با از بين رفتن حجا ب، عفاف و حياء در جامعه ما همه مديون خون هزاران شهيد خواهيم بود.

وي با اشاره بر اينکه رعايت عفاف و حجاب در جامعه به خصوص براي نسل جوان مهم است و بايد شرايط مطلوب براي رعايت عفاف و حجاب وجود داشته باشد چرا که نسل هاي سوم و چهارم جامعه ادامه دهنده اين مسير بايد باشند.

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۰۱

27 Dec 2019