کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزارى کارگاه آموزشي ضابطين قضايي شهرستان بن

20 تير 1396 ساعت 12:24

کارگاه آموزشي ضابطين قضايي در شهرستان بن برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا سياهپور دادستان عمومى و انقلاب شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: کارگاه آموزشي ضابطين قضايي در شهرستان بن در دو روز و با توجه به تکليف قانوني دادستان راجع به آموزش مستمر ظابطين مطابق ماده 30 قانون آيين دادرسي کيفري و با هدف آشنايي ضابطين با تکاليف قانوني خويش در کشف و تعقيب جرايم، رعايت حقوق شهروندي و انجام هر چه بهتر دستورات قضايي و به نتيجه رساندن پرونده هاي قضايي در شهرستان بن برگزار شد.

وي افزود: اين كارگاه آموزشي با نظارت معاونت منابع انساني دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري و دادستان مرکز استان توسط دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بن و با همکاري آموزش و پرورش بن 19 و 20 ماه جاري در خانه معلم شهرستان با شرکت تمامي پرسنل انتظامي شهرستان برگزار شد.

محمدرضا سياهپور عنوان داشت: در اين كارگاه مباحثى از قانون آيين دادرسى كيفرى مصوب ١٣٩٢، قانون احترام به آزادى هاى مشروع و حفظ حقوق شهروندى و بخش هايى از قانون مجازات جرايم نيروهاى مسلح  بررسى و آموزش داده شد.

وي در پايان يادآور شد: در پايان کارگاه از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد و متعاقباً گواهي شرکت در کلاس توسط معاونت آموزش دادگستري استان اعطا می‌شود.



انتهاي پيام1026ج /520ز


کد مطلب: 35328

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35328/برگزارى-کارگاه-آموزشي-ضابطين-قضايي-شهرستان-بن

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir