۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۵۳۱۸
به مناسبت هفته عفاف و حجاب

کمپين "عفت زن تجلي غيرت مرد" در شهرستان بن راه‌اندازي شد

مردان و زنان شهرستان به مناسبت 21 تير، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان در سال 1314 و روز ملي عفاف و حجاب به کمپين "عفت زن تجلي غيرت مرد" پيوستند.
کمپين "عفت زن تجلي غيرت مرد" در شهرستان بن راه‌اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر جمعي از مردم شهرستان بن با پيوستن به کمپين "عفت زن تجلي غيرت مردم" اعلام داشتند که حجاب را دوست دارند، و جاب را دژ و قلعه اي براي پاسداري از گوهر ناب عفت مي دانند.

بانوان شهرستان بن  با پيوستن به کمپين "حجاب" نشان دادند که به هيچ عنوان حجاب مانع موفقيت آنها نيست همان گونه که در سطح کشور و حتي استان بانوان شاخصي فعاليت مي کنند که هميشه و در همه مکان ها حجاب خود را داشته اند و آن را فراموش نکرده اند.
 
مردم شهرستان بن در اين کمپين اعلام داشتند؛ حجاب صرفاً با حفظ ظاهر و بدون توجه به بخش کيفيتي يا باطني و يا به عبارتي معرفتي آن، به نتيجه مطلوب نرسيده و شخص يک ديندار کامل نخواهد بود به عبارت ديگر اگر شخصي در ظاهر مواردي را رعايت نمايد باحجاب محسوب مي‌شود اما تا زمانيکه اين ظاهر از يک پشتوانه باطني (عرفاني) برخوردار نباشد آن اثربخشي لازم را نخواهد داشت و به قول معروف؛ از کوزه همان برون تراود که در اوست.

 زماني حجاب ظاهري نتيجه مطلوب را خواهد داشت که مانند چشمه از درون جوشيده و با يک درک معرفتي و قلبي همراه باشد.

هدف از راه اندازي اين کمپين باتوجه به قرار گرفتن در آستانه روز ملي حجاب و عفاف، توجه بيشتر به حجاب و عفاف و نياز به تقويت و استمرار فعاليت ها در اين حوزه و حمايت از حجاب، است




















انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۳:۵۵

30 Dec 2019