کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد

راه اندازي ورزش مفرح پاراگلايدر در شهرستان فارسان

18 تير 1396 ساعت 13:27

معاون فرهنگي و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري در سفر به فارسان از راه اندازي ورزش زيباي پاراگلايدر در اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، حسين زماني در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه اي که برگزار شد مقرر گرديد ورزش زيبا پاراگلايدر که يک ورزش مفرح و هوايي است را در شهرستان فارسان و شهر چليچه  با توجه به زيرساخت هاي طبيعي موجود با همکاري فرماندار  راه اندازي و فعال گردد.

وي ابراز داشت: رشته ورزشي مفرح و زيباي پاراگلايدر يکي از رشته‌هاي ورزشي هوايي است که آرزوي ديرينه انسان را مبني بر پرواز کردن در آسمان مانند پرندگان برآورده کرده است، اين رشته نوظهور و نوپا در سراسر دنيا علاقمندان به پرواز در آسمان را به سوي خود جلب کرده و تعداد زيادي در اين رشته مفرح ورزشي در حال فعاليت هستند.

زمانی در ادامه افزود: در خلال اين جلسه براي جوانان نيز تصميمات بسيار خوبي در راستاي تشکيل سازمان هاي  مردم نهاد با همکاري جوانان  شهرستان گرفته شد.

مشخص شدن وضعيت زمين و ساخت خانه جوان شهرستان

وي خاطرنشان کرد: اين موضوع براي اولين بار در شهرستان صورت مي پذيرد و هزينه هاي جانبي که براي تشکيل سازمانهاي مردم نهاد صورت مي گيرد را سازمان ورزش و جوانان تقبل مي کند و جوانان را در امر راه اندازي اين سازمان حمايت مي کند.

وي تصريح کرد: خبر خوبي که براي جوانان شهرستان داريم اين است که مقرر گرديد تا يک ماه آينده وضعيت زمين و ساخت خانه جوان در اين شهرستان مشخص شود.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 35296

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35296/راه-اندازي-ورزش-مفرح-پاراگلايدر-شهرستان-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir