۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۵۲۶۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آیت‌الله دهکردی نمونه بارزی از روحانیت اثرگذار در مبارزه با استکبار و ظلم بود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آیت‌الله ابوالقاسم نجفی دهکردی هرگز در دستگاه طاغوت وارد نشد و در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرد.
آیت‌الله دهکردی نمونه بارزی از روحانیت اثرگذار در مبارزه با استکبار و ظلم بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت آیت‌الله ابوالقاسم نجفی دهکردی که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: فقهای اثر‌گذار در دستگاه سلاطین و طاغوت وارد نمی‌شدند، بلکه در برابر آن‌ها ایستادگی کرده تنها به رسالت خود می‌اندیشند.

وی قیام امام خمینی (ره) در مقابل طاغوت و طاغوتیان را نمونه بارزی از فقهای اثرگذار دانست که در مقابل استکبار ایستادگی کرد و اجازه نداد استکبار فریبش دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امروز نیز نمونه‌هایی از این فقها وجود دارد که آیت‌الله سیستانی نمونه بارز آن است که با تلاش، مبارزه و بسیج عموم مردم توانست عراق را از دست مستکبران نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله ابوالقاسم نجفی دهکردی هرگز در دستگاه طاغوت وارد نشد و در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرد یادآور شد: ایشان زمان‌شناس و عالم به مسیر بود و در عین فقاهت، مجاهد، دردمند و بصیر بود.

حجت الاسلام نکونام منفذ‌شناسی را از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله دهکردی عنوان و خاطرنشان کرد: ایشان راه‌های نفوذ دشمن به کشور را شناسایی کرده بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان آیت الله دهکردی خطاب به شاگردانش درخصوص دل نبستن به دنیا افزود: ایشان در زمان خود از نظر علم و فقاهت در درجه بالایی قرار داشتند.

وی در انتها گفت: در چهارمحال و بختیاری شخصیت‌های بزرگی در زمینه فقه، فقاهت و علم داریم که با معرفی این افراد می‌توان در راه بالندگی مردم و جوانان قدم برداشت.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۲:۵۴

29 Dec 2019