کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان عنوان کرد:

بيش از 50 عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در لردگان برگزار مي شود

پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان , 15 تير 1396 ساعت 11:12

رئيس بسيج جامعه زنان شهرستان لردگان با بيان برنامه‌هاي هفته حجاب و عفاف گفت: به مناسبت گرامي داشت هفته حجاب و عفاف برنامه هاي مختلفي در شهرستان لردگان برگزار مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، جميله شاه‌مرادي رئيس بسيج جامعه زنان، در نشست خبري هفته عفاف و حجاب با اشاره به اينکه موضوع حجاب و عفاف مطالبه مردم و جوانان است، افزود: همه مردم خواستار جامعه عفيف هستند.
وي در مورد برنامه‌هاي هفته عفاف و حجاب ادامه داد: ستاد عفاف و حجاب از ابتداي سال 96 فعاليت خود را آغاز کرده است و طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، هفته حجاب و عفاف از 17 تا 23 تيرماه برگزار مي‌شود.

رئيس بسيج جامعه زنان آغاز پويش مردمي «حجاب من، نگاه تو، پاکي و آرامش ما» از ديگر برنامه‌هاي نخستين روز هفته عفاف و حجاب دانست و گفت: نمايشگاه عفاف و حجاب در نخستين روز اين هفته برگزار مي‌شود.

شاهمرادي بيان داشت، بيش از 50 عنوان برنامه، ورزشي، کارگاه هاي آموزشي، مسابقات فرهنگي تحت عنوان ايستاد نقاشي با موضوع حجاب و عفاف، ايستگاه مطالعه، ايستگاه فضاي مجازي، عرضه محصولات فرهنگي، برپايي نمايشگاه عکس، اعزام مبلغ به روستاها و برپايي همايش بزرگ صيانت از حريم خانواده در کنار شهداي گمنام را خواهيم داشت.

وي در ادامه گفت: وظيفه ماست که در اين برهه از زمان براي حفظ حريم خانواده از حجاب و عفاف دفاع کنيم و سعي در حفظ آن داشته باشيم و نگذاريم افراد سودجو و فرصت طلب با بي حجابي و ترويج آن به انقلاب و نظام ما ضربه وارد کنند.
رئيس بسيج جامعه زنان با اشاره به فروشگاه‌ زنان کارآفرين با موضوع پوشاک اسلامي و اقتصاد مقاومتي خاطرنشان کرد: در طول هفته حجاب و عفاف نمايشگاه و فروشگاه حجاب وعفاف در محل قبور مطهر شهداي گمنام شهرستان لردگان برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 


کد مطلب: 35256

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35256/بيش-50-عنوان-برنامه-هفته-عفاف-حجاب-لردگان-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir