۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۵۲۴۲

پخش شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما در کيار از سر گرفته شد

پخش شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما در شهرستان کيار که نزديک به 5روز به دليل سرقت تجهيزات برق رساني فرستنده قطع شده بود از ظهر روز سه شنبه از سر گرفته شد.
پخش شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما در کيار از سر گرفته شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کيار بيدار از اواخر وقت روز پنج شنبه هشتم تیرماه در شلمزار مرکز شهرستان کيار و شهرها و روستاهاي اطراف اين شهر به يکباره پخش شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما قطع شد.

با توجه به اينکه قطعي برنامه هاي راديو و تلوزيون هر از گاهي به دلايل مختلف اتفاق می‌افتد لذا مردم صبورانه در انتظار پخش مجدد شبکه هاي ذيجيتال ماندند اما اين قطعي به روز شنبه، يک شنبه، دوشنبه و سه شنبه هم رسيد و به دليل اينکه بسياري از مردم شهرستان کيار اخبار، اطلاعات، و سرگرمي خود را از طريق راديو و تلوزيون دريافت مي نمايند اعتراضات مردمي از طرق مختلف شروع شد.

با شروع مشکل در پخش برنامه هاي راديو و تلوزيون بررسي هاي لازم درخصوص علت ايجاد اين مساله و راه حل آن توسط مسئولان هم آغاز شد که دليل اين موضوع سرقت ۲۰۰ متر کابل برق‌رساني به ايستگاه فرستنده شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما عنوان شد اما مشکلات مالي مانع از آن بود که راه اندازي مجدد ايستگاه فرستنده ديجيتال انجام شود.

در نهايت اين مساله با ورود مسئولان شهرستان همچون امام جمعه شلمزار، فرماندار شهرستان کيار و ديگر مسئولان ذي ربط و اهميت راه اندازي ايستگاه فرستنده شبکه هاي ديجيتال در شهرستان کيار تجهيزات لازم تامين و از ظهر امروز سه شنبه دريافت شبکه هاي ديجيتال صدا و سيما در شهرستان کيار بارديگر امکانپذير شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۲۵

28 Dec 2019