۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۳۵۲۲۶
در چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد

مشارکت 40 میلیارد تومانی بنیاد برکت در طرح‌های فناور و دانش بنیان

مدیر سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در حوزه الکترونیک، فنی مهندسی و تجهیزات پزشکی سقف مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های فناور و دانش بنیان را ۴۰ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: کارآفرینان چهارمحال و بختیاری می‌توانند طرح‌های خود را برای بهره‌مندی از حمایت مالی این موسسه به پارک علم و فناوری این استان ارائه دهند و پس از بررسی طرح‌ها، نقدینگی آن در قالب مشارکت تأمین می‌شود.
مشارکت 40 میلیارد تومانی بنیاد برکت در طرح‌های فناور و دانش بنیان
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و مدیران سرمایه‌گذاری بنیاد برکت هدف از برگزاری این نشست را شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری استان عنوان نمود و افزود: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای تداوم فعالیت خود نیازبه حمایت بنیاد برکت دارند.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان باتوجه به ظرفیت‌سنجی پارک علم و فناوری و چنانچه توجیه اقتصادی داشته باشند برای حمایت به بنیاد برکت معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: همواره باید تعاملی دوسویه میان متقاضیان شرکت‌های مذکور و بنیاد برکت وجود داشته باشد.

بنیاد برکت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری حمایت می‌کند

حامد صدری مدیر سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در حوزه الکترونیک، فنی مهندسی و تجهیزات پزشکی نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست از ابراز علاقه بنیاد برکت جهت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک علم و فناوری استان خبر داد و افزود: بنیاد برکت در قالب مشارکت از طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی و فنی باشند و بتوانند زمینه اشتغال جوانان را به خصوص در مناطق محروم فراهم کنند، حمایت مالی خواهد کرد.

وی سقف مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های فناور و دانش بنیان را ۴۰ میلیارد تومان عنوان خاطرنشان کرد: کارآفرینان چهارمحال و بختیاری می‌توانند طرح‌های خود را برای بهره‌مندی از حمایت مالی این موسسه به پارک علم و فناوری این استان ارائه دهند و پس از بررسی طرح‌ها، نقدینگی آن در قالب مشارکت تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت حداکثر پس از مدت پنج سال از شروع مشارکت و یا سه سال پس از بهره‌برداری طرح، سهم‌الشرکت خود را به صورت اقساطی بر مبنای ارزش‌گذاری روز، دارایی و بدهی‌ها، به کارآفرینان واگذار و از طرح مصوب خارج خواهد شد گفت: سرمایه‌گذاران و کارآفرینان چهارمحال و بختیاری می‌توانند از فرصت‌های حضور بنیاد برکت در این استان استفاده کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۰:۳۷

1 Jan 2020