۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۳۵۲۰۶

بهار در تابستان !/ هواي خنک چهارمحال و بختياري گردشگران را روانه بام ايران کرد

هواي دلپذير و خيلي خنک چهارمحال و بختياري بسياري از مسافران تابستاني را که از اقصي نقاط کشور به اين استان آمده اند؛ شادمان کرد.
بهار در تابستان !/ هواي خنک چهارمحال و بختياري گردشگران را روانه بام ايران کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ باتوجه به اينکه گرماي اين روزها بسياري از استان‌ها را دچار بحران کرده است بسياري از گردشگران بويژه آنهايي که براي نخستين بار به اين استان سفر کرده‌اند از مشاهده هواي لطيف و دل انگيز در اين فصل سال شگفت‌زده شدند.

همچنين آب و هواي مساعد اين روزها خيل عظيمي از گردشگران و مسافران تابستاني را براي تفريح و گذران اوقات فراغت راهي استان چهارمحال و بختياري کرد.

يکي از گردشگراني تهرانی که به اين استان سفر کرده بود در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: مشاهده چنين هوايي در اين فصل سال عجيب است، ما از گرماي تهران کلافه شده بوديم و به همين علت با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته به بام ايران سفر کرديم.

وي افزود: ما در پارک لاله اسکان گزيديم اما با وجود اينکه بعضي از شب‌ها سرد هم مي‌شود اما باز هم ترجيح مي‌دهيم در اين استان بمانيم.


آب و هواي چهارمحال و بختياري حس لطيفي به مسافران مي دهد

يکي ديگر از گردشگراني که از خوزستان به اين استان سفر کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما بيان داشت: هواي اين استان قابل مقايسه با گرماهاي طاقت فرسا خوزستان نيست.

وي عنوان کرد: آب و هواي اين استان حس لطيف و خوشايندي را به ما مي‌دهد.

اين استان با دارابودن بيش‌از ۱۰۰۰ چشمه‌ جوشان، آبشارها، تالاپ‌ها، رودخانه‌ زاينده‌رود و ‌کوه‌هاي سر به‌فلک کشيده در مناطق مختلف به بهشتي مي‌ماند که سالانه هزارارن گردشگر داخلي و خارجي را به خود جذب مي‌کند.


چهار پارک براي اسکان مسافران تابستاني مهيا شد

مديرعامل پارک‌ها و فضاي سبز شهرکرد گفت: پارک‌هاي لاله، ملت، آبي جنگلي و جنوبي تهليجان در شهرکرد براي اسکان مسافران تابستاني مهيا شد.

مجيد جلالي مدير عامل پارک‌ها و فضاي سبز شهرکرد با اشاره به اينکه چهار پارک در شهر شهرکرد آمادگي لازم جهت اسکان مسافران اظهار کرد: پارک تهليجان جنوبي، پارک آبي جنگلي، پارک لاله و پارک ملت شهرکرد براي اسکان مسافران تابستاني آماده است.

مجيد جلالي تصريح کرد: سال جاري نسبت به سال گذشته آمار مسافران بالاتر بوده و خدمات‌دهي بيشتر ارائه گرديده است.


وي با بيان اينکه اکثر مسافران به‌صورت‌ گذري و موقت در پارک‌ها چادر نصب مي‌کنند اذعان داشت: حمام سيار، نمازخانه، سرويس بهداشتي ازجمله خدماتي است که به مسافران نوروزي مستقر در پارک‌ها ارائه داده مي‌شود.

جلالي يادآور شد: اجراي مبلمان، استاندارسازي پارک‌ها، محوطه و زيرسازي ۱۵ پارک، نصب کف پوش و استقرار گروه‌هاي فرهنگي از ديگر اقدامات فضاي سبز و پارک‌هاي شهر شهرکرد است.

گزارش: مرضيه عالي پور هفشجاني

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۰:۲۳

28 Dec 2019