۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۳۵۱۹۵

برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر بايد اثربخش باشند

دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه هاي متنوعي در سطح شهرستان لردگان اجرا می شود.
برنامه هاي هفته مبارزه با مواد مخدر بايد اثربخش باشند
به گزارش جهان بین نیوز، هدايت الله بابامير دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان در گفتگو با  خبرنگار سلام لردگان؛ اظهار کرد: آگاهي دادن در زمينه آسيب‌هاي ناشي از مواد مخدر و مضرات آن وظيفه اصلي مسئولان مي باشد و لازم است مسئولان در اين زمينه تمام تلاش خود ر براي مبارزه با اين پديده شوم به کار گيرند.

وي گفت: همه بايد به اين نتيجه برسند که توليد و توزيع انواع مواد مخدر صنعتي و روان گردان در جامعه عامل تهديد کننده اي به حساب مي آيد و در درازمدت باعث لغزان شدن پايه هاي کشور خواهد شد و لازم است در اين زمينه آگاهي هاي لازم به جامعه جهت پيشگيري از اين پديده خانمان سوز داده شود

بابامیر خاطرنشان کرد: بايد در اين هفته با اقدام ها و اجراي برنامه هاي فرهنگي،ورزشي و اجتماعي تحول بزرگي در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان ايجاد شود.

دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان افزود: در راستاي آگاهي دادن به جامعه و هفته مبارزه با موادمخدر برنامه هاي متنوعي در سطح شهرستان لردگان تدارک ديده شده است که در هفته مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان اجرا خواهند شد.

وي در ادامه افزود: پياده روي عمومي، برگزاري نمايشگاه عکس با موضوع اعتياد و مضرات آن، تجليل از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر، برگزاري مسابقات متنوع ورزشي، برگزاري کارگاه هاي آموزشي در روستاهاي در معرض خطر، سرکشي از مراکز کمپ ترک اعتيا، مانورهاي نيروي انتظامي  و... از اعم برنامه هاي ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان مي باشد.

گفتني است هفته مباره با مواد مخدر هر ساله از 5 تير لغايت 12 تير ذر شهرستان لردگان در جهت مبارزه با مواد مخدر برگزار مي شود.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۶:۰۶

2 Jan 2020