کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

يادداشت/

بايد دغدغه امروز نيروهاي انقلابي، عمل به فرمان «آتش به اختيار» مقام معظم رهبري باشد

سایت خبری سلام لردگان , 10 تير 1396 ساعت 8:35

امروز حسين فهميده ها بايد بپاخيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون و ناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فروشکند...


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري هميشه و همه جا راه‌گشای جامعه ايران اسلامي بوده است و خواهد بود. اخيراً ايشان کليدواژه‌اي را در ديدار صميمي با دانشجويان با عنوان «آتش به اختيار» مطرح فرمودند که هر چند تفاسير و توضيحات از سر ظن و گمان احزاب و جريان‌ها بروز و ظهور پيدا کرد؛ ولي آنچه که مطمع نظر صريح ولي امر مسلمين بود در نماز عيد فطر با صراحت تام و تمام بيان فرمودند که «آتش به اختيار به معناي کاري فرهنگي خودجوش و تميز است و...»

حال بايد اذعان داشت که رهبر بصير ما اين مطالبه را قطعاً و تحقيقاً ابتدا از دولت و سپس از نيروهاي انقلابي در خواست دارد.

با کمي تأمل و تفکر پي مي بريم که مسائل فرهنگي در چند سال اخير حقيقتاً افسارگسيخته و هنجارشکن شده است و آنجائيکه در همه حوزه هاي فرهنگي و علي الخصوص حوزه هنر ضعف هاي مفرطي را مشاهده مي کنيم و متوليان امر فرهنگ يا نخواستند و يا اينکه نمي توانند بخوبي مديريت کنند. حال از همين رو مقام معظم رهبري با ديد نافذ خويش آنچه را که مسئولان نديدند و نمي بينند بخوبي دريافت و مشاهده نمودند که مرکز فرماندهي صدور فرمان کنترل خود را از دست داده و يا اينکه توانايي صدور فرمان را ديگر ندارد، پس وظيفه نيروهاي انقلابي اولاً اين است که با حفظ انسجام و وحدت کامل، مرکز فرماندهي را بدست گيرند و ثانياً در امر اقدامات فرهنگي از هرگونه شتاب‌زدگي و تحجرگرايي بپرهيزند و ثالثاً همانگونه که معظم له فرمودند: کار تميز تحويل دهند؛ البته به شرطي که بهانه ها را از مدعيان پوچ انديش و طلبکار گرفت چراکه در اين مسير ناهموار دجال صفتان بيشمارند و طعنه زنندگان پرنيش و فحاش.

اما نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلابي فاتحان بيت المقدس ها و الفجرها و کربلاها هستند؛ نبايد از ياد ببريم نيروهاي انقلاب چنان روزنه هاي جنگ سخت را آن روز بر دشمنان غدار چنان بستند و امروز نيز بايد اين روزنه فرهنگي را با کار خود جوش و تميز در جنگ نرم مسدود نمايند.

 امروز حسين فهميده ها بايد بپا خيزند و نارجک هاي همت را به کمر بسته و تانک هاي تهاجم و شبيخون و ناتوي فرهنگي هاي دجالان را درهم فروشکند و اين نکته اساسي را هيچگاه نبايد از ياد و ذهن خود دور کنيم که حضرت آقا از نيروهاي انقلاب مراقبت از هداف والاي انقلاب را در همه زمينه ها خواستارند.

و امروز مهمترين دغدغه ما بايد اين باشد که فرمان آتش به اختيار مقام معظم رهبري را جامعه عمل بپوشانيم و از قطار ريل خارج شده انقلاب در حوزه فرهنگ را مجدداً به مسير اصلي باز گردانيم.

ان شاالله و من الله توفيق

انتهاي پیام1026ج /630ل


کد مطلب: 35176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35176/بايد-دغدغه-امروز-نيروهاي-انقلابي-عمل-فرمان-آتش-اختيار-مقام-معظم-رهبري-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir