۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۵۱۵۶
همزمان با عيد سعيد فطر

افتتاح سه کانون گردشگري در شهرستان بن

همزمان با ايام مبارک و فرخنده عيد سعيد فطر سه کانون گردشگري، امام زاده سيد بهاالدين محمد شيخ شبان،امام زاده سيد محمد بارده و گرداب بن در شهرستان بن افتتاح شد.
افتتاح سه کانون گردشگري در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار سيداصغر موسوي  فرمانده سپاه شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: همزمان با ايام مبارک و فرخنده عيد سعيد فطر  سه کانون گردشگري، امام زاده سيد بهاالدين محمد شيخ شبان ، امام زاده سيد محمد بارده  و گرداب بن در شهرستان بن افتتاح شد.

وي با بيان اين که غرفه هاي متعددي در اين کانون گردشگري پيش بيني شده است، گفت: اين کانون به مدت 3 ماه داير و هر شب نماز جماعت مغرب و عشا و روز هاي پنج شنبه و جمعه نماز ظهر و عصر و مغرب برپاست.

موسوي اضافه کرد: غرفه محصولات فرهنگي، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، داروهاي گياهي و طب سنتي و اسباب بازي ازجمله اين غرفه ها به شمار مي رود.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي و جنگ نرم همه جانبه دشمن در کشور بين جوانان، گفت: تنها راه مقابله با اين تهاجم و جنگ نرم رجوع به ارزش هاي ديني و معنوي و پيروي همه جانبه از رهنمودهاي مقام معظم رهبري است.

فرمانده سپاه شهرستان بن همچنين گفت: جوانان به عنوان افسران جنگ نرم در کانون هاي گردشگري امام زاده سيد بهاالدين محمد و امام زاده سيد محمد بارده در راستاي ترويج و تبليغ ارزشهاي ديني و انقلابي فعاليت مي کنند.

موسوی افزود: بايد از اين فضاهاي گردشگري به عنوان يک فضاي فرهنگي، ورزشي، ديني و مذهبي استفاده کرد که علاوه بر مباحث بهره‌مندي گردشگران، از مکان براي ترويج اسلام و اجراي دستورات ديني در بين مسافران و اهالي روستا استفاده شود و با اين عمل بتوانيم گامي اساسي در راستاي ترويج دين اسلام برداريم.

وي ازجمله اهداف ديگر اين کانون ها را برگزاري نمايشگاه اقتصاد مقاومتي-ايجاد و راه اندازي فروشگاه کتاب و کتابخواني، تشکيل و راه اندازي گروه هاي امر به معروف و نهي از منکر، پيش بيني وسايل ورزشي و سرگرمي، پخش فيلم و کليپ عنوان کرد.

انتهاپيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۰:۲۹

29 Dec 2019