۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۳۵۱۰۳
امام جمعه شلمزار:

سرنوشت امروز فلسطين نتيجه اعتماد به دشمنان است

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در خصوص اهميت ماه مبارک رمضان و همچنين استکبار ستيزي و حمتايت از مظلومان نکاتي را عنوان داشت.
سرنوشت امروز فلسطين نتيجه اعتماد به دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار با برشمردن برخي از ويژگي هاي خاص ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان آمد و رفت اما با وجود درک اين ماه توسط مردم اما متاسفانه برخي نتوانستند از چشمه جوشان برکت الهي جرعه اي بنوشند خسر الدنيا و الاخره شدند و اينک در واپسين روزهاي اين ماه مبارک هستيم اما بايد ديد کساني که به اهميت اين ماه عزيز واقف شدند چقدر توانستند در افزايش تقوا و معنويت و مبارزه با استکبار نفس موفق باشند.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز گفت: ماه رمضان سراسر رحمت و برکت است، خواندن يک آيه قرآن برابر با ختم قرآن است، امکان توبه و بازگشت فراهم مي شود و اين امکان براي همه فراهم است ولي مهم اين است که اهميت ماه رمضان را درک کنيم و بعد از ماه رمضان به زندگي روزمره بازنگرديم و کارهايي که در رمضان المبارک ترک کرديم را مجددا تکرار نکنيم.

حجت الاسلام سلطانزاده با اشاره به روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان بیان داشت: عده اي مي گويند از ابتدا فلسطين متعلق به يهوديان بوده است که از اصل اشتباه است و در واقع۳۵۰۰سال قبل از ميلاد کنعانيان در اين سرزمين بوده اند و ۱۰۰۰ سال قبل از ميلاد فلسطينيان که از اعراب بودند در اين سرزمين ساکن شدند.

وي افزود: سرزمين فلسطين در جنگ موته بدست مسلمانان فتح شد و به سرزمين هاي اسلامي الحاق شد اما به بهانه هاي مختلف پيروان اديان مسيحي و يهودي به سرزمين فلسطين هجوم آوردند و مدعي مالکيت اين سرزمين شدند.

امام جمعه شلمزار افزود: اهميت و موقعيت استراتژيک سرزمين فلسطين بر کسي پوشيده نيست و همين مساله باعث شد انگلستان و فرانسه با توطئه هاي مختلف در زمينه دست اندازي به اين سرزمين اقدام کنند و در نهايت خيانت بهائيان باعث شد يهوديان در آنجا ساکن شوند،با وارد شدن يهوديان صهيونيست به فلسطين ۴ميليون نفر يهودي از سراسر جهان به فلسطين کوچانده شدند و نام سرزمين فلسطين به نام جعلي اسرائيل تغيير يافت.

وي افزود: انگلستان خبيث مسبب اصلي بلايي است که اکنون بر سر فلسطين آمده است اما يکي از مقصران اصلي و کساني که باعث بوجود آمدن وضع فعلي در سرزمين اشغالي فلسطين شدند همين اعراب هستند.

حجت الاسلام سلطانزاده در بخشي ديگر از سخنان خود نمازگزاران و مسئولان حاضر در نماز جمعه را به اين نکته خاطر نشان کرد که بايد در همه ي عرصه ها مواظب بود، به دشمن اعتماد نکرد و براي استقلال ميهمن از جان و دل گذشت تا خداي نکرده با تبعيت و تائيد مستکبران کاري نکنيم که نفوذ فرهنگي، نفوذ تفکر و نفوذ نظامي مدافعان اسرائيل همچون انگليس و آمريکا به کشور مان صورت پذيرد.

امام جمعه شلمزار در پايان تنها راه حفظ کشوري منسجم و مستقل را ايستادگي و مقاومت در برابر زياده خواهي آنان دانست و گفت: به فرموده امام خميني رضوان الله تعالي عليه نه شرق و نه غرب هيچکدام قابل اتکاء و اعتماد نيستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۲۳

30 Dec 2019