کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول حوزه علميه شهرستان اردل:

هنر اصلي امام جماعت جذب جوانان به مسجد است

18 خرداد 1396 ساعت 11:29

مسئول حوزه علميه شهرستان اردل گفت: امام جماعت در هر مسجدي عاملي جدي و مهم در پيشرفت و ترقي مسجد است و اگر شرائط لازم را داشته باشد تاثير به سزايي در تحولات مثبت در جوانان و گرايش آنان به مساجد خواهد داشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام نکويي مسئول حوزه علميه شهرستان اردل در همايش مشترک ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه و پايگاه هاي مقاومت بسيج که در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شدگفت: نخستين اصل در بحث جذب جوانان به مسجد و نماز نقش «امام جماعت» است.

نکويي افزود: امام جماعت در هر مسجدي عاملي جدي و مهم در پيشرفت و ترقي مسجد است و اگر شرائط لازم را داشته باشد تاثير به‌سزايي در تحولات مثبت در جوانان و گرايش آنان به مساجد خواهد داشت.

وي در خصوص اهميت دوستي امام جماعت با جوانان و نوجوانان توضيح داد: امام جماعت مسجد مي تواند با کنار گذاشتن بعضي از محدوديت هاي کاذب و يا غيرضروري، ميان خود و جوانان آن ها را به خود نزديک کند، به قدر معمول با آنان صحبت کند و از احوال آن ها جويا شود.

مسئول حوزه علمیه شهرستان اردل گفت: امام جماعت، مهم‌ترين عضو مديريتي مسجد است چراکه عملکرد امام جماعت، شخصيت وي و چگونگي برخورد او با جوانان، در ايجاد و کيفيت نگرش جوانان نسبت به دين و مسجد بسيار مؤثر است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 34871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34871/هنر-اصلي-امام-جماعت-جذب-جوانان-مسجد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir