کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سال گذشته صورت گرفت:

اعطاي 70 ميليون تومان تسهيلات به طرح هاي هتل سازي

16 خرداد 1396 ساعت 12:59

معاون گردشگري اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهار محال و بختياري گفت: طي سال گذشته 70 ميليون تومان تسهيلا ت يارانه سود و کارمزد تسهيلات به طرح‌هاي هتل‌سازي اعطا گرديد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حيدر صادقي معاون گردشگري چهار محال و بختياري با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين مبلغ به صورت بلاعوض و به‌عنوان کمک‌هاي فني و اعتباري به طرح‌هاي هتل‌سازي استان ارائه شد که در نتيجه اين سرمايه‌گذاري براي ۲۵۷ نفر فرصت شغلي فراهم شد.

وی افزود: در سال جاري نيز روند پرداخت تسهيلات ادامه دارد و منابع تسهيلاتي خوبي از صندوق توسعه ملي به مبلغ مورد نياز طرح‌هايي که تکميل پرونده انجام دهند با سود ۱۰ درصد ارائه مي‌شود.

معاون گردشگري اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري عنوان کرد: تسهيلاتي از صندوق‌ کارآفريني اميد تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان به طرح‌هاي طبيعت‌گردي و بوم‌گردي با سود ۴ درصد و بازپرداخت پنج ساله پرداخت مي‌شود.

صادقي از فعاليت ۴۲ واحد دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري در استان خبر داد و تصريح کرد: دوره‌هاي توانمندسازي فعالان بخش گردشگري مربوط به دفاتر خدماتي و راهنمايان گردشگري در حال برگزاري است و دوره‌هاي آموزشي کوتاه‌مدت مديران توسط سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري برنامه‌ريزي شده که با همکاري بخش خصوصي برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 34852

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34852/اعطاي-70-ميليون-تومان-تسهيلات-طرح-هاي-هتل-سازي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir