کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار:

آشنايي با انديشه هاي امام مانع از تحريف انقلاب اسلامي مان مي شود

15 خرداد 1396 ساعت 16:28

امام جمعه شلمزار در مراسم بزگداشت بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) گفت: بايد راه و انديشه هاي امام خميني (ره) در کار و زندگيمان ملاک عمل قرار گيرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در جمع مردم و مسئولان حاضر در بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) گفت: برخي از نيروهاي بدنه نظام با فراموش کردن انديشه هاي بلند امام خميني رضوان الله تعالي عليه خواسته و ناخواسته در حال فراهم نمودن زمينه تحريف نظام و انقلاب اسلامي ايران هستند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران با جرقه اوليه اش که از ۱۵خرداد ۱۳۴۲ آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ادامه يافت و در آن روز تاريخي به پيروزي رسيد يک مبارزه براي تغيير حکومت نبود بلکه در کنار تغيير حکومت که به ناحق در اختيار حکومت شاهنشاهي قرار داشت به دنبال تغيير سبک زندگي و ايدئولوژي بود که اين مهم نيز با بهره گيري از فرامين عميق اسلام با رهبري امام خميني رضوان الله تعالي عليه صورت پذيرفت.

امام جمعه شلمزار گفت: ملت ايران از ديرباز در معرض شديدترين ناملايمات و تندبادها از طرف دشمنان خود قرار داشتند اما با وجود عظمت و بزرگي اين ملت به واسطه نبود رهبر مورد اطاعت همه و ايجاد کننده وحدت و البته محتوي مناسب با ذائقه و سبک زندگي ايراني اغلب مبارزات حق طلبانه ملت شريف ايران دستخوش تحريف و حتي تغيير شد اما انقلاب اسلامي ايران با بهره گيري از فرامين اسلام ناب محمدي و رهبري مرجعيت شيعه توانست بر همه مشکلات فائق آيد و جمهوري اسلامي ايران در کشور بزرگ ايران استقرار یابد.

وي افزود: برخي مي خواهند فرهنگ، اصول و خواست ملتي که در مبارزات عليه حکومت جور پهلوي، در ۸سال دفاع از کشور، در سال هاي پس از جنگ تاکنون سرافرازي خود را فقط و فقط به دليل اطاعت از رهبر حفظ نموده است را بر اساس منافع و اميال خود يا تاثير پذيري از بگانگان تغيير دهند.

حجت الاسلام سلطانزاده گفت: چهارشنبه سفيد که برخي آن را عنوان کردند در نظام اسلامي چه معنايي دارد؟ کشف حجاب اختياري در کشور اسلامي چه معنايي دارد و چه هدفي را دنبال مي کند؟ اينها به دنبال بي محتوي کردن نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.

امام جمعه شلمزار از همه ي حاضران در مراسم بيست و هشتمين سالگرد ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) خواست: با مطالعه ي آثار و تاليفات امام خميني، با بررسي فرمايشات ايشان و عملکرد ايشان در برخورد با بيگانگان روش درست زندگي، ارتباط با دنياي پيرامون و... را ياد بگيرند تا در مواجهه با سندهايي همچون ۲۰۳۰ بدانند چگونه باي عمل و موضع گيري کنند.

حجت الاسلام سلطانزاده در پايان گفت: امضاء سند ۲۰۳۰ دنباله رو همان برنامه بي محتوي سازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 34838

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34838/آشنايي-انديشه-هاي-امام-مانع-تحريف-انقلاب-اسلامي-مان-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir