۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۴۷۹

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه اتوبوس دانش آموزان بروجنی را بررسی کردند

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس حادثه اتوبوس دانش آموزان بروجنی را بررسی کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرنا، ˈمهدی دواتگرˈ و ˈصفر نعیمیˈ اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با همراهی نماینده مردم بروجن درمجلس شورای اسلامی، فرماندار بروجن و جمعی از مسوولان این شهرستان باجمعی از خانواده های حادثه دیده بروجنی و دانش آموزان دبیرستان ˈپاسداران عفتˈ دیدار کردند.

این نمایندگان در جمع دانش آموزان دبیرستان پاسداران عفت و کادر آموزشی مدرسه گفتند: درس هایی که دانش آموزان آسیب دیده بروجنی با صبر و پایداری خود به دیگران داده اند، در تاریخ ایران بی نظیر است.

آنان ادامه دادند: با جدیت علل این حادثه بررسی و پیگیری می شود و با هرگونه قصور در این زمینه برخورد قاطع می شود.

نمایندگان ویژه کمیسیون امنیت ملی با حضور در جمع خانواده های جان باختگان و مجروحان این حادثه، با آنان ابراز همدردی کردند.

نمایندگان ویژه کمیسیون امنیت ملی همچنین در دیدار با ˈحمیده مقیمیˈ که جزء دانش آموزآن مجروح سرپایی این حادثه است، سانحه اتوبوس را بررسی کردند.

به گزارش ایرنا، نمایندگان کمیسیون امنیت ملی، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهرستان بروجن همچنین با حضور در آرامستان بروجن بر مزار جان باختگان سانحه اتوبوس دانش آموزان حضور یافته و ادای احترام کردند.

شامگاه جمعه 28 مهرماه، 26 دانش آموز و فرهنگی دبیرستان ˈپاسداران عفتˈ بروجن در بازگشت از جنوب کشور، بر اثر واژگونی اتوبوس در محور ارتباطی دهدز - لردگان جان باختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۴:۱۴

16 Jan 2020