۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۴۷۱۳
کارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي لردگان:

مراسم جزءخواني قرآن در 200 نقطه از شهرستان لردگان برگزار مي‌شود

آئین جزءخواني قرآن کريم هر ساله با شروع ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم مومن و با ايمان، جوانان و نوجوانان لردگاني اجرا مي‌شود.
مراسم جزءخواني قرآن در 200 نقطه از شهرستان لردگان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسين ماندني کارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در گفتگو با سلام لردگان؛ اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم جزءخواني قرآن کريم با همکاري اداره تبليغات اسلامي، هيات مذهبي و روحانيون مستقر در مساجد و اماکن مذهبي در 200 نقطه و به صورت شاخص در 14 مرکز قرآني در شهرستان لردگان اجراء مي‌شود.
ماندني تصريح کرد: مهمترين برنامه جزءخواني قرآن کريم در ماه مبارک رمضان به مدت 30 روز از ساعت 19 عصر در محل مصلاي بزرگ اولي الامر لردگان با حضور قاريان برجسته شهرستاني به برگزار مي شود و طي بازرسي کارشناسان قرآني در استان چهارمحال و بختياري شهرستان لردگان در سال 95 رتبه اول استان را در بحث قرآن کسب نمود.

وي افزود: يکي از کارهايي که ما بايد در راستاي ترويج و گسترش فرهنگ قرآني انجام دهيم جذب جوانان در محافل قرآني است که جوانان را با علوم و معارف قرآني آشنا کنيم تا آنان نيز از علوم و معارف با ارزش سيراب و بهره‌مند شوند.

ماندني بيان داشت: در طول ماه مبارک رمضان در مساجد شهري و روستاهاي شهرستان مراسم جزء خواني و ترتيل خواني قرآن کريم براي تقويت علوم قرآني با همکاري مبلغين اعزامي اجرا مي‌شود.

کارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي لردگان افزود: اين آيين با هدف ترويج و نهادينه کردن فرهنگ قرآني و انس با قرآن به مدت ۳۰ روز در ماه مبارک رمضان با حضور قاريان و دوست‌داران قرآن برگزار مي‌شود و همه علاقه‌مندان مي‌توانند در اين محفل نوراني حضور داشته باشند.

وي با اشاره به برنامه‌هاي ديگري که براي بهره‌برداري هرچه بيشتر معنوي از ماه ضيافت الهي در نظر گرفته شده است، گفت: برگزاري جلسات تفسير قرآن، ويژه برنامه‌هاي گراميداشت شب‌هاي قدر از ديگر برنامه‌هايي است که مورد توجه قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۶:۲۵

14 Jan 2020