۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۳۴۷۰۴
مسئول کارگزاري بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير بخش مرکزي کيار:

سي و يکم خرداد آخرين فرصت عضويت در صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير

مسئول کارگزاري بيمه روستائيان و عشاير شهرستان کيار گفت: افراد ۵۰ سال به بالا فقط تا پايان وقت اداري ۳۱خرداد ۹۶ فرصت دارند در صندوق بيمه روستائيان و عشاير عضو شوند.
سي و يکم خرداد آخرين فرصت عضويت در صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير
به گزارش جهانبین نیوز، مهدي اصغريان در گفت‌وگو با کيار بيدار گفت: آخرين مهلت عضويت افراد  ۵۰ سال و بيشتر در صندوق بيمه اجتماعي روستائيان و عشاير پايان خردادماه ۱۳۹۶مشخص شده است و بعد از اين زمان عضويت اين گروه سني در اين صندوق امکان‌پذير نيست.

وي افزود: متقاضيان و علاقمندان به عضويت در اين صندوق، مي‌توانند حداکثر تا تاريخ ۳۱ خردادماه ۹۶ با در دست داشتن معرفي‌نامه از دهياري روستاي محل سکونت و مدارک شناسايي شامل کارت ملي و شناسنامه به کارگزاري‌هاي صندوق بيمه روستائيان و عشاير مراجعه نمايند تا مراحل ثبت‌نام و عضويت متقاضيان در اين صندوق انجام شود.

اصغريان گفت: صندوق بيمه روستائيان و عشاير به‌منظور تضمين آينده افراد ساکن در روستاها و عشاير غيور ايجاد شده است و اعضاء صندوق پس از پرداخت حق عضويت سالانه و گذشت زمان عضويت تعريف شده در قانون مي‌توانند از مزاياي بازنشستگي اين صندوق بهره‌مند شوند.

وي افزود: در حال حاضر بازنشستگي اعضاء اين صندوق در حال انجام است و افرادي که به سن ۷۰ سال تمام رسيده‌اند و سابقه پرداخت حداقل ۱۰ سال حق بيمه صندوق بيمه روستائيان و عشاير را دارند مي‌توانند نسبت به بازنشستگي خود اقدام نمايند.

به گزارش کيار بيدار کارگزاري بيمه روستائيان و عشاير بخش مرکزي کيار در ساختمان فرمانداري کيار، طبقه هم‌کف بخشداري مرکزي کيار مستقر است.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۳۱

17 Jan 2020