۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد مطلب : ۳۴۶۴۷
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری خبر داد

فعالیت 40 سمن در صیانت، پیشگیری و درمان اعتیاد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ۱۰ جلسه این کمیته با ۶۷ مصوبه برگزار شد که ۸۵ درصد این مصوبات پیگیری و اجرا شد و هم‌اکنون ۴۰ سمن در صیانت، پیشگیری و درمان فعالیت می‌کنند.
فعالیت 40 سمن در صیانت، پیشگیری و درمان اعتیاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ قدیر مرتضوی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاریکمیته توسعه مشارکت‌های مردمی این شورا را یک کمیته تخصصی دانست و اظهار کرد: طی دو سال گذشته کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات مناسبی داشته است.

وی با بیان اینکه این کمیته ۱۳ عضو دارد که چهار عضو کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و هلال‌احمر جدیداً به آن اضافه شده تاکید کرد: در سال گذشته ۱۰ جلسه این کمیته با ۶۷ مصوبه برگزار شد که ۸۵ درصد این مصوبات پیگیری و اجرا شد و هم‌اکنون ۴۰ سمن در صیانت، پیشگیری و درمان فعالیت می‌کنند.

مرتضوی با بیان اینکه توانمندسازی سمن‌ها در حوزه مبارزه با موادمخدر یکی از راه‌کارهای اساسی است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ توانستیم ۹۵ میلیون تومان اعتبارات حمایتی برای سازمان‌های مردم‌نهاد جذب کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته سه طرح اشتغال‌زایی به ستاد مبارزه با موادمخدر مرکز ارسال شد که دو طرح مورد توافق قرار گرفت، ۹۰ میلیون تومان برای این طرح‌ها جذب شد و دو کارگاه تولیدی در حال حاضر برپا شده و فعالیت می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: این استان در حوزه جذب کمک خیرین در امر مبارزه با مواد مخدر با مشکلاتی مواجه است همچنین باید حمایت از کارآفرینان صورت گیرد تا از بهبود یافتگان مواد مخدر بتوان بهره برد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۶:۰۷

8 Jan 2020