۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۳۴۶۲۴
فرمانده سپاه بروجن خبر داد

80 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در بروجن اجرا مي شود

فرمانده سپاه بروجن از برگزاري 80 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت و پايداري در اين شهرستان خبر داد.
80 عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در بروجن اجرا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: به ‌مناسبت گراميداشت فتح خرمشهر ۸۰ عنوان برنامه متنوع در شهرستان بروجن اجرا مي‌شود.

وي به تشريح برنامه هاي گراميداشت سوم خرداد در اين شهرستان پرداخت و گفت: برگزاري مسابقات ورزشي، ديدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، برگزاري يادواره شهدا سيبک و گندمان و صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي در گلزار شهدا بروجن از مهمترين برنامه هاي هفته مقاومت و پايداري در اين شهرستان است.

کيهاني افزود: شرکت منسجم بسيجيان در نماز جمعه، شب شعر و خاطره، نشست هاي بصيرتي، نشست هاي روشنگري و بيان خاطرات دفاع مقدس از ديگر برنامه هاي گراميداشت فتح خرمشهر در بروجن به شمار مي رود.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن با اشاره به اين که فتح خرمشهر يک معجزه بزرگ الهي بود که به ملت ايران عزت بخشيد، افزود: امروز آبرو، عزت و افتخارات ايران اسلامي مرهون خون هاي شهدايي است که براي دفاع ازميهن اسلامي صادقانه جنگيدند.

فتح خرمشهر نقطه عطف جنگ ايران و عراق بود

وي اضافه کرد: رزمندگان و ايثارگران ما در حماسه فتح خرمشهر با کمترين امکانات و تجهيزات توانستند با دشمنان مقابله کنند و فتح و پيروزي به ارمغان بياورند و دشمنان را نيز در اهدافشان ناکام بگذارند.

کيهاني فتح خرمشهر را نقطه عطف جنگ ايران و عراق دانست و گفت: امداد غيبي و نصرت الهي از مهمترين عوامل پيروزي ملت ايران در حماسه عظيم فتح خرمشهر بود.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: رزمندگان اسلام توانستند با قدرت و ايمان و ولايت در برابر دشمن تا دندان مسلح ايستادگي کنند و خرمشهر را آزاد سازند.

کيهاني ضمن بيان اين که اين پيروزي با سرمايه عظيم شهادت جوانان اين مرز و بوم به دست آمده است، گفت: رزمندگان اسلام با ايمان به خدا و پيروي از ولي فقيه حماسه هايي چون فتح خرمشهر را خلق کردند.

وي با تاکيد بر ضروت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه گفت: آرامش امروز کشورمان را مديون رشادت‌هاي شهدا و رزمندگان در خلق حماسه ياد شده هستيم.

انتهاي پيام1026ج /540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۵:۴۵

3 Jan 2020