کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور در پای صندوق‌های رای عرصه مهمی از صیانت از انقلاب است

29 ارديبهشت 1396 ساعت 10:18

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دست مردمان است که باید ان را صیانت کنند اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای صیانت از انقلاب حضور در پای صندوق‌های رای است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش با حضور در پای صندوق رای در دبیرستان شهید حقیقی شهرکرد رای خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه رای‌ریزی اظهار کرد: جاهایی را می‌بینیم ساعت‌ها قبل از انتخابات در محل رای‌گیری حاضر شدند که این نشان از بصیرت، عقلانیت و بیداری مردم است.

نکونام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت بزرگی در دست مردمان است که باید ان را صیانت کنند اضافه کرد: یکی از عرصه‌های مهم برای صیانت از انقلاب حضور در پای صندوق‌های رای است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همانگونه که حضور در پای صندوق رای مهم است انتخاب آگاهانه نیز بسیار مهم بوده چون باید اداره شهر به دست افراد باکفایت سپرده شود.

وی ادامه داد: فردی که به عنوان ریاست جمهور انتخاب می‌شود باید توانایی‌های لازم را برای اداره کشور داشته باشد و به معنای واقعی به ارزش‌های انقلاب و ضرورت مردم و جامعه آگاه بوده در عرصه‌های مهم حاضر باشد.


امام جمعه شهرکرد در انتها گفت: انشالله به مدد الهی این روز بزرگ هم به خوبی تمام شود و بعد هم که تمام شد من به همگان توصیه کنم که الان یک رقابت بسیار سالم است و تا پایان انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد و بعدش هم دوران رفاقت آغاز می‌شود همه در کنار همدیگر هرکس با هرسلیقه ای به هر کسی که خواسته رأی داده و بعد از تمام شدن انتخابات، دوران رفاقت و دوستی در کنار هم و همه دست در دست هم دادن و انشالله کشورمان را آباد کردن و انقلاب رشد دادن باشد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34565

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34565/حضور-پای-صندوق-های-رای-عرصه-مهمی-صیانت-انقلاب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir