۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۴۵۴۸
آلودگي سيماي شهري توسط کانديداي شوراي شهر لردگان

چگونه، قانون شکنان مي خواهند براي اجراي قانون وارد شوراي شهر شوند؟؟

با آغاز زمان تبليغات انتخابات پنجمين دوره شهر و روستا در کشور و هجوم کانديداها و عوامل شان به خيابان هاي شهر و پوستر چسباني بر روي درو ديوار شهر لردگان و عدم رعايت قانون و چهارچوب اخلاقي و همچنين شعار ها و تصاوير نامزدها مواردي به ذهنم رسيد که واقعا جاي تامل دارد.
چگونه، قانون شکنان مي خواهند براي اجراي قانون وارد شوراي شهر شوند؟؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  سلام لردگان؛ متاسفانه توسط شهرداري لردگان مکان هايي براي تدارک و ايجاد محل هايي براي تبليغات نامزدها در نظر گرفته نشد و از طرفي کانديداهايی که قرار است آينده شهر را آباد کنند، در هرجايي که فکر مي کنند تبليغات خود را نصب کردند.

 ديوارها، درب منازل و مغازه ها، محل هاي عمومي مانند ايستگاه ها و تابلوهاي شهري، تيرهاي برق و حتي کف پياده‌روها!


چگونه است افرادي که خود قانون شکنند مي خواهند براي اجراي قانون وارد شوراي شهر شوند؟؟ هزينه هاي ميليوني براي تبليغات و هدر دادن کاغذ در اين روزها نشان دهنده اين است که ولع حضور در شوراي شهر بسيار بالا و فراگير است. اين روزها درخت ها بحال خود گريه مي کنند!

با شروع تبليغات داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر به يکباره سطح شهر مملو از کاغذ و تبليغاتي شد که زحمت پاکبانان را جهت جمع کردن آنها و بازگرداندن قشنگي به سيماي شهر دوچندان کرد.

البته به جز در و ديوارهاي شهر، کيوسک هاي مخابرات، ترانس هاي برق، تابلوها و صندوق هاي کميته امداد نيز محلي جهت تبليغ داوطلبان شده است اند.


 
حال اين پرسش مطرح است که داوطلباني که به بهانه کمک به توسعه و زیباسازي منظر شهري خود را جهت حضور در شورا مهيا کرده اند چگونه نتوانسته اند هواداران خود را جهت پرهيز از خدشه دار کردن صورت شهر توجيه کنند؟

به طور حتم اين اقدام نادرست بعضي داوطلبان شوراي شهر روگرداني مردم از آنها را به همراه خواهد داشت چون مردم معتقدند هنگامي که داوطلبي جهت حفظ سيماي شهري تلاشي نمي کند به طور حتم نماينده خوبي جهت حفظ حقوق آنها نخواهد بود.

دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا ۲۹ ارديبهشت‌ماه برگزار مي شود.
 











 
 انتهای پیام/1026ج
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۳۷

29 Dec 2019