کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان کوهرنگ:

با هر تخلف انتخاباتي فارغ از ديدگاه سياسي برخورد می‌شود

27 ارديبهشت 1396 ساعت 13:29

دادستان کوهرنگ گفت: هر چند عقيده ما در بدو امر پيشگيري از وقوع جرم است ولي باتوجه به تذکرات و راهنمايي هاي صورت گرفته با تخلفات انتخاباتي فارغ از هر فشار بيروني و ديدگاه سياسي يا جناحي بطور قاطع برخورد خواهد کرد.


به گزارش جهانبین نیوز، محمد قاسمي، دادستان شهرستان کوهرنگ در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: در اجراي سيستم مردم سالاري ديني، مردم سربلند ايران با آزموني بزرگ روبرو هستند و در اين راستا کما في السابق مردم با بصيرت بختياري در کنار ساير اقوام مسلما از اين آزمون سربلند بيرون خواهند آمد.

وي گفت: بنابر گفته امام راحل (ره) ميزان راي ملت است، تمامي کانديداهاي رياست جمهوري منتخب نظام و بيرون آمده از توده مردم هستند.

محمد قاسمي بيان اشت: دستگاه هاي اطلاعاتي و نظارتي شهرستان کوهرنگ در جهت نظارت بر روند برگزاري و تامين امنيت و سلامت انتخابات از تمامي ظرفيت خود استفاده نموده و دستگاه قضا نيز تمامي امور را مرتبا نظارت مي نمايد.

دادستان کوهرنگ افزود: هر چند عقيده ما در بدو امر پيشگيري از وقوع جرم است ولي باتوجه به تذکرات و راهنمايي هاي صورت گرفته با تخلفات انتخاباتي فارغ از هر فشار بيروني و ديدگاه سياسي يا جناحي بطور قاطع برخورد خواهد کرد.

قاسمي در پايان گفت: سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ايران و برگزاري يک انتخابات سالم منطبق بر نظر مردم را از خداوند متعال خواستارم.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
 


کد مطلب: 34544

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34544/تخلف-انتخاباتي-فارغ-ديدگاه-سياسي-برخورد-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir