کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در شهرکرد

زياده‌خواهي برخي کشور را به عقب رانده/ به جاي تهمت‌زني گزارش عملکرد ارئه کنيد/براي مبارزه با فساد همه بايد حساس باشند

23 ارديبهشت 1396 ساعت 13:58

حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي با اشاره به اينکه هزاران کارخانه تعطيل شده، مشکلات کشاورزان و روستاها حل نشده و فقر مردم بيشتر شده اضافه کرد: چرا بايد زياده‌خواهي عده‌اي که بايد صرف کارخانه‌هاي توليدي شود و براي هزاران جوان مورد استفاده قرار گيرد کشور را به عقب بياندازد.


به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم شهرکرد در حسینیه اعظم این شهر اظهار کرد: نباید امنیت کشور و آسایش مردم را غیر از عنایت خدا بدانیم.

وی تاکید کرد: حضور مردم و جوانان در صحنه سایه جنگ را از سر مردم کشور کنار زد و این حضور غیرتمندانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از سر کشور برداشته ‌و نه با یک قرارداد.

چشم امید به بیگانگان و نگاه نکردن به دستان توانای ملت کارگاه های تولیدی بسیاری را تعطیل کرد

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه تمام مشکلات امروز در کشور از یک نگاه غلط و سیاستگذاری نادرست شکل گرفت افزود: چشم امید داشتن به بیگانگان و نگاه نکردن به دست توانای ملت کارگاه های تولیدی بسیاری را تعطیل کرد و همین نگاه غلط سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر کرد.

وی با بیان اینکه سخن و حرف ما برای منافع خودمان نیست بلکه ما به نمایندگی از کشاورزان پرتلاش و ملت ضعیف جامعه سخن می‌گوییم اضافه کرد: ما زبان کسانی هستیم که صدایشان شنیده نمی‌شود و آمده‌ایم تا صدای آن‌ها را به گوش همگان برسانیم.

رئیسی تاکید کرد: آیا سزاوار است مردان و زنانی که روزی تمام عالم را از شجاعت و شهامت حیرت زده کردند، امروز گرفتار بیکاری و فقر باشند؟ اگر کشور ما کشور فقیری باشد اشکال ندارد و اگر کشور بی ثروتی باشد مشکلی نیست، در دوران جنگ همه مردم نداشتن را تحمل کردند اما تبعیض را هرگز، مردم ما مشکلات مالی را تحمل می‌کنند اما فساد اداری را هرگز.

وی خاطرنشان کرد: ما سخن از هوا و هوس نمی‌گوییم سخن همه مردم، فارس، لر، کرد، بختیاری و... همه این است اگر مشکل کشور برای نداشتن باشد ما هم در این نداشتن حاضریم.

رئیسی عشایر را ذخایر انقلاب دانست و تاکید کرد: سخنان این قوم بزرگ باید دیده شود، عشایر می‌گویند اگر مشکل کشور نداشتن باشد ما تحمل می‌کنیم اما فساد را نمی‌توانیم تحمل کنیم.

زیاده‌خواهی برخی کشور را به عقب رانده

وی با اشاره به اینکه هزاران کارخانه تعطیل شده، مشکلات کشاورزان و روستاها حل نشده و فقر مردم بیشتر شده اضافه کرد: چرا باید زیاده‌خواهی عده‌ای که باید صرف کارخانه‌های تولیدی شود و برای هزاران جوان مورد استفاده قرار گیرد کشور را به عقب بیاندازد.

رئیسی بیان داشت: چرا با وجود اینکه ۱۱ میلیون جوان آماده ازدواج هستند اما هنوز موفق به دریافت وام ازدواج نشده‌اند اما در مقابل تسهیلاتی به برخی افراد داده می‌شود که که می‌تواند جوابگوی وام همه این جوانان باشد.

این کاندید ریاست جمهوری با اشاره به اینکه حرف ما حرف همه مردم است گفت: اگر صدای ناراحتی مردم از وضع موجود را نشنوید به زودی این صدا به گوش‌تان خواهد رسید.

رئیسی بیان داشت: به جای اینکه ما حرفمان حرف مردم و خواسته‌مان خواست مردم باشد چرا امروز به جای اینکه توضیح دهید چرا نقدینگی سه برابر شده و کارخانه‌ها تعطیل شروع می‌کنید به افترا زدن و چرا بین کارهای سال‌های اول و روزهای آخر فرق می‌گذارید.

رئیسی با بیان اینکه دولت مستقر دو راه بیشتر ندارد اضافه کرد: دولت یا باید گزارش کارهای انجام شده را به مردم ارائه دهد یا در مدت باقیمانده وعده‌هایش را عملیاتی کند.

به جای تهمت‌زنی گزارش عملکرد ارئه کنید

وی بیان داشت: مردم را به حساب آورید، مردم حق دارند، پس باید به جای تهمت‌ زدن به دیگران گزارش عملکرد خود را ارائه دهید.

رئیسی با بیان اینکه آیا دولت به وعده‌های خود عمل کرده افزود: اگر دولت به وعده‌هایش عمل کرده باید امروز اگر یک میلیون جوان تحصیل‌کرده و مدرک به دست داریم به همین میزان و با همین امکانات اشتغال برایشان ایجاد می‌شد اگر شما نمی‌توانید اشتغال ایجاد کنید چرا کاندید شدید؟

برای مبارزه با فساد همه باید حساس باشند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در مبارزه با فساد همه باید حساس باشند، ما به شما می‌گوییم فساد ایجاد شده اما برخی به جای تشکر در مقابل صحبت‌های ما ایستادگی می‎‌کنند.

رئیسی با اشاره به حقوق شهروندی افزود: امروز بحث حقوق شهروندی نمایشی نیست که بخواهید برای آن همایش برگزار کنید بلکه بدانید حقوق شهروندی یعنی ایجاد کار برای کارگران و حفظ شان و منزلت زنان.

وی با تاکید کرد: نباید مردم را از دشمنان ترساند و ایجاد هراس کرد، مسئولان بیایند و گزارش دهند که کدام یک از مشکلات مردم حل شده است؟

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34482

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34482/زياده-خواهي-برخي-کشور-عقب-رانده-جاي-تهمت-زني-گزارش-عملکرد-ارئه-کنيد-براي-مبارزه-فساد-همه-بايد-حساس-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir