۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۴۴۵۴
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری:

اعزام بیل مکانیکی به محل حادثه سیل لردگان برای یافتن 4 بانوی مفقود شده/حجم بالای گل و لای عملیات جستجو را با مشکل مواجه کرده

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تلاش نیروهای امدادی برای یافتن این چهار بانو ادامه دارد گفت: برای تسریع در عملیات جستجو یک دستگاه بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شده است.
اعزام بیل مکانیکی به محل حادثه سیل لردگان برای یافتن 4 بانوی مفقود شده/حجم بالای گل و لای عملیات جستجو را با مشکل مواجه کرده
ستار فرهادی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد:  در سیل اخیر در روستای سیدمحمد بخش منج لردگان چهار خانم ناپدید شدند و تلاش امدادگران هنوز نتیجه‌ای نداشته و جستجو ها برای یافتن این چهار بانو وارد روز چهارم شده است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امدادی برای یافتن این چهار بانو ادامه دارد تاکید کرد: برای تسریع در عملیات جستجو یک دستگاه بیل مکانیکی به محل حادثه اعزام شده است.

فرهادی از فعالیت ۱۵۰ نیروی امدادی و محلی برای یافتن مفقودشدگان خبر داد و افزود: از سه روز پیش جستجوها برای یافتن مفقودشدگان آغاز شده اما حجم بالای گل و لای پیشرفت کار را با مشکل مواجه کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پنج غواص در مخزن دریاچه سد کارون برای یافتن پیکر این چهار بانو در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۶:۱۲

1 Jan 2020