کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نداشتن عملکرد مناسب دولت را مجبور به شايعه پراکني مي کند

20 ارديبهشت 1396 ساعت 16:55

جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري گفت: رقيب از روي استيصال و با توجه به اينکه به جاهاي مختلف رفته و استقبال خوبي نشده شايعه ديوار کشي را درست مي کنند


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ بهروز مرداني نژاد جانشين ستاد حجت السلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه اين آقاياني که اين حرفها را ميزنند تمام اين ۳۸ سال در مديريت ايران سهيم بوده اند تصريح کرد: اينها تمام کساني بوده اند که از ديوار سفارت بالا رفته و بعد توبه کرده و اين مايه تاسف است چراکه توبه آن ها يعني حرکت هاي تند و کندشان .

وي ادامه داد: اجباري بودن چادر و ممنوعيت زنان به پادگان ها را همين آقا داده بود و اگر به زندگي شخصي هم نگاه کنيد ايشان زنان را خانه نشين کرده و در صورتي که خانم آقاي رئيسي فعال اجتماعي بوده و در کارهاي مختلف مشغول هستند.

مرداني نژاد با بيان اينکه اينها حرف ها و گفتارشان با يکديگر فرق دارد اذعان داشت: ما مستندتر از فيلم نداريم و تعجب مي کنم کسي با اين جايگاه، شان و لباس به راحتي حرفهاي خود را نقص مي کند و بدتر اينکه اين حرف ها را به صورت اتهام به ديگران مي زند.

وي با بيان اينکه حداقل هاي اخلاق را بايد حفظ کنيم اذعان داشت: همه بايد اخلاق را در گفتار و کردار رعايت کنند که بعد مجبور نشوند متناقص رفتار کنند.

مرداني نژاد عنوان کرد: اين اقايان حرکت عجيب را به گردن ديگران مي اندازند و اين نکته غيراخلاقي دارد.

وي با تاکيد بر اينکه مردم ما هوشياري هستند و پاسخ اين حرفها را خواهند داد اذعان داشت: هرکس از مردم پاسخ نه شنيد دليلي نمي شود که ارزشهاي اصيل انقلاب و اخلاق را زير پا بگذارد.

مرداني نژاد با اذعان بر اينکه قرار نيست هر روز مردم ما را تاييد کنند تشريح کرد: اينها عملکردي براي ارائه ندارند و يلا از عملکرد دفاع مي کنند آن ها ناچار مي شوند هر روز حرف هاي بي ربط بزنند اما بدانند که مردم ميفهمند و هوشيار هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 34448

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34448/نداشتن-عملکرد-مناسب-دولت-مجبور-شايعه-پراکني-مي-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir