۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۴۴۴۷

بازديد جانشين دبير شوراي تشخيص مصلحت نظام از روستاي سيل زده سيد محمد لردگان

جانشين دفتر محسن رضايي به همراه مسئول مطالعات و برنامه ريزي مجمع تشخيص مصلحت نظام با حضور در روستاي سيد محمد و محل حادثه سيل به همراه فرمانده سپاه ناحيه لردگان از نزديک با خانواده داغ ديدگان اين حادثه ابراز همدردي نمود و مشکلات و مطالعات اين روستا را جويا شد.
بازديد جانشين دبير شوراي تشخيص مصلحت نظام از روستاي سيل زده سيد محمد لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر شريف اسدي جانشين دفتر محسن رضايي در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: بنده به همراه مسئول مطالعات و برنامه‌ريزي مجمع تشخيص مصلحت نظام به نمايندگي سردار سرلشکر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به شهرستان لردگان با هدف سرکشي از روستاي سيد محمد که اخيراً در جريان سيل متاسفانه آسيب فراواني به اين روستا وارد شد سفر کرديم.
وي افزود: در اين حادثه متاسفانه چهار نفر از بانوان اين روستا بر اثر سيل مفقود و کشته شدند.

اسدي، وضعيت اين روستا را بسيار نگران کننده دانست و گفت: وضع مردم بسيار نا به سامان است و نهادهايی همچون سپاه پاسداران کار و اقداماتي بسيار خوب و موثري دنبال کردند اما واقعيت اين است که مشکلات فراوان بود.

جانشين دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: موضوع ديگر اين است که مردم اين روستا سرگردان هستند و اصرار دارند که در اولين اقدام مسئولين بتوانند جنازه هاي مفقودين ما را پيدا کنند، لذا به صورت تلفني با استاندار چهارمحال و بختياري موضوع را در ميان گذاشتم و ايشان نيز قول دادند که در اسرع وقت نيروهاي مهندسي به همراه دستگاه هاي مهندسي به اين منطقه اعزام شود  تا ان شاالله اين جنازه ها را پيدا شود.

وي افزود: پيگيري و مطالعات ديگر آن اهالي اين بود که بحث جابجايي اين روستا با جديت پيگري شود.

اسدی در پايان گفت: دولت و مسئولين با توجه به اينکه زمين هاي مناسبي براي جابجايي اين روستا در نزديکي روستاي سيدمحمد وجود دارد لذا مسئولين و دولت هرچه سريع‌تر نسبت به جابجايي اقدام نمايند و با توجه به اينکه مردم اين روستا در فقر زندگي مي کنند و درآمد آنچناني ندارند ضرورت دارد مسئولين علاوه بر تامين زمين مناسب کمک هاي مالي به اين خانوارها داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۷:۴۳

28 Dec 2019