۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۴۴۳۷
در پي حادثه سيل در روستاي سيد محمد لردگان

گروه هاي برآورد خسارت به محل حادثه سيل اعزام شدند

بعد از ظهر روز يک شنبه 17 ارديبهشت ماه 96 بر اثر نزولات آسماني و بارش باران و تگرگ در ارتفاعات کوه روستاي سيد محمد از توابع بخش منج شهرستان لردگان سيلي جاري شد.
گروه هاي برآورد خسارت به محل حادثه سيل اعزام شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت؛ در اين حادثه چهار نفر زن که براي تهيه آب به چشمه جنب روستا مراجعه کرده بودند مفقود و دو نفر ديگر مصدوم و به بيمارستان شهداي لردگان منتقل شدند.

وي افزود: کليه دستگاه هاي خدمات رسان شهرستان ازجمله هلال احمر، نيروهاي نظامي و انتظامي، راه و شهرسازي، بنياد مسکن، جهاد کشاورزي، ستاد بحران و مدير کل محترم بحران استان و مدير کل هلال احمر استان به محل اعزام شدند و اقدامات اوليه شامل اسکان موقت، مايحتاج اوليه غذايي، پتو و... در محل هاي امن ازجمله مدارس و برپايي چادرها انجام گرديد.

کريمي خاطرنشان کرد: از عموم مردم اين شهرستان مي‌خواهيم با توجه به ادامه بارش‌ها و احتمال وقوع سيل و صاعقه از اقامت در کنار رودخانه‌ها، مسيل‌ها و ارتفاعات خوداري کنند.

فرماندار لردگان افزود: گروه هاي برآورد خسارت به محل اعزام شدند تا خسارت هاي ناشي از سيل را برآورد نمايند.امروز هم گروه هاي تفحص و غواصان جمعيت هلال احمر با کمک اهالي روستا به محل اعزام شدند تا بتواند عزيزاني که در اين حادثه مفقود شدند را پيدا کنند.

 جلسه ستاد بحران استان در روستاي سيدمحمد با حضور مديرکل بحران استان و مديرعامل جمعيت هلال احمر استان و دستگاه هاي عضو ستاد بحران شهرستان به رياست اينجانب تشکيل شد و براي هرچه بهتر شدن ارائه خدمات تصميم گيري شد.

روستاي سيد محمد در مسير آبريز کوه ها قرار گرفته که طي جلسات متعدد و کارشناسي شده ازجمله روستاهاي جابجايي بوده که تعدادي از اهالي روستا حاضر به ترک محل سکونت خود نشدند.

انتظار است که مردم فهيم و شريف شهرستان به هشدارهاي هواشناسي و ستاد بحران که از طريق صدا و سيما و راديو اعلام می‌شود توجه نمايند.

انتهاب پبام1026ج /630 ل
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۵:۴۷

26 Dec 2019