کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس جمعيت هلال احمر کوهرنگ خبر داد

6000 نفر در انتظار کمک‌هاي امدادي هلال احمر/از بين رفتن کليه اقلام و موادغذايي عشاير کوهرنگ

19 ارديبهشت 1396 ساعت 9:20

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ از امداد رساني به عشاير اين شهرستان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز، بيژن طاهري، رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: با توجه به پراکندگي شهرستان کوهرنگ امدادرساني و خدمات به عشاير به سختي انجام مي شود اما اين جمعيت با توان بسيار بالا و تلاش پنج اکيپ امدادي تاکنون 4 هزار نفر را امدادرساني کرده است و پيش بيني مي شود بيش از 2 هزار نفر ديگر نيازمند کمک هاي امدادي هستند.

طاهري تصريح کرد: باتوجه به اينکه شهرستان کوهرنگ وسيع است و عشاير در جاي جاي اين شهرستان سکونت دارند بعلت تخريب جاده‌ها هنوز به تعدادي از عشاير امدادرساني نشده است و در تلاشیم تا به اين مناطق دسترسي پيدا کنيم.

وي گفت: تمام وسايل زندگي و موادغذايي عشاير بختياري در حال کوچ اين شهرستان، در پي بارش باران و سيلاب از بين رفته است و اين جمعيت تنها مي‌تواند در حد نيازهاي اوليه شامل پتو، نايلون، موکت، کنسروجات خدمات امدادي را ارائه دهد.

بيژن طاهري بيان داشت: باتوجه به فصل کوچ که همزمان شده است با بارش‌هاي اخير، هم‌اکنون عشاير در مرکز شهرستان حضور پيدا کرده‌اند و نيازمند مواد غذايي و لوازم گرمايش ازجمله پتو هستند.
 
وي عنوان کرد: نيروي‌هاي امدادي کوهرنگ در حال امدادرساني به ديگر عشاير اين شهرستان هستند.

انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 34419

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34419/6000-نفر-انتظار-کمک-هاي-امدادي-هلال-احمر-بين-رفتن-کليه-اقلام-موادغذايي-عشاير-کوهرنگ

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir