کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نيروي انتظامي بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراها:

نامزدها مراقب فضاي مجازي باشند/برخي ها مرتکب تخلفات انتخاباتي شده اند/بانوان در چاپ پوستر دقت کنند

14 ارديبهشت 1396 ساعت 22:41

فرمانده نيروي انتظامي بروجن با تاکيد به نامزدهاي انتخابات براي مراقبت از فضاي مجازي، گفت: به گوشمان مي رسد برخي از نامزدها با پخش هداياي تبليغاتي در مجالس و تشويق براي حضور مختلط دختران و پسران در محل تشکيل جلسات مرتکب تخلفات انتخاباتي مي شوند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ غلامعلي شکري در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر شهرستان بروجن، گفت: جاي بسي خوشحالي است افرادي در مسند تصميم گيري شهرستان قرار مي گيرند که صاحب عقل و درايت هستند.

وي گفت: طبق قانون ماده ۱۶ انتخابات، نيروي انتظامي به عنوان ضابطه دادگستري هستند و به صراحت هم اعلام شده است ماموران نيروي انتظامي موظف و مکلف در جهت تامين نظم و امنيت انتخابات، حفاظت از صندوق هاي راي و جلوگيري از هرگونه بي نظمي هستند.

شکري با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري، گفت: انتخابات يک وسيله چند منظوره براي به نمايش گذاشتن اقتدار کشور و همچنين سرنوشت يک حاکميت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر است.

وي با بيان اين که حضور مردم مانع تعرض دشمن و باعث مصونيت کشور مي شود، گفت: رهبر معظم انقلاب به مردم توصيه دارند مشارکت در انتخابات و عزم راسخ خود را حفظ و دشمن را مايوس کنند.

۲۳ ميليون نفر بازيگر فضاي مجازي هستند

شکري در ادامه با بيان اين که نامزدهاي انتخابات نيز بايد براي پيشرفت کشور به مردم قول دهند، افزود: طبق فرمايش رهبر انقلاب نامزدهاي انتخابات براي توسعه اقتصادي، بازکردن گره ها و مشکلات مردم نبايد نگاهشان به بيرون از کشور باشد.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بروجن ضمن بيان اين که ۲۳ ميليون نفر در کشور جمهوري اسلامي بازيگر فضاي مجازي هستند، گفت: ۱۹ ميليون از اين تعداد نوجوانان و جوانان هستند.

نامزدها مراقب فضاي مجازي باشند

وي گفت: از ۱۸۰ هزار کانال تگرامي ۲۱ درصد مربوط به کانال هاي ضد ديني و تروريستي است که اهداف براي نظام مقدس جمهوري اسلامي دارند.

شکري با تاکيد به نامزدهاي انتخابات براي مراقبت از فضاي مجازي، گفت: چند کانديداي شهرستان تبليغات زود هنگام را آغاز کرده اند که ما آنها را احضار کرده و تعهد مي گيريم به معناي اين که اگر اين عمل تکرار شود تحويل مقامات قضايي خواهند شد.

شکري گفت: به گوشمان مي رسد برخي از نامزدها با پخش هداياي تبليغاتي در مجالس و تشويق براي حضور مختلط دختران و پسران در محل تشکيل جلسات مرتکب تخلفات انتخاباتي مي شوند.

برگزاري جشن در تالارها بدون مجوز پليس ممنوع است/بانوان در چاپ پوستر دقت کنند

وي با بيان اين که تشکيل جشن و مراسم در مکان هاي عمومي و تالارها بدون مجوز از پليس اطلاعت و امنيت ممنوعيت دارد، گفت: نامزدها در چاپ پوستر و بنرها برابر با قانون عمل کنند؛ بانوان در چاپ پوستر نهايت حجاب و عفاف را رعايت کنند. اگر مشاهده شود عکس نامناسبي چاپ شده برابر قانون برخورد مي کنيم.

شکري با تاکيد بر رعايت حال مردم شهر از سوي نامزدها، افزود: نامزدها در اولين فرصت اسامي مسئولين ستادها را بايد به پليس انتظامي ارائه دهند.

وي تاکيد کرد: اگر درکانال هاي فضاي مجازي عليه مقام معظم رهبري و امام راحل کوچکترين توهيني صورت گيرد و خط قرمزي شکسته شود فرد خاطي را به مقامات قضايي معرفي کرده و با اعلام جرم شديدا برخورد مي کنيم.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک


کد مطلب: 34363

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34363/نامزدها-مراقب-فضاي-مجازي-باشند-برخي-مرتکب-تخلفات-انتخاباتي-شده-اند-بانوان-چاپ-پوستر-دقت-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir