۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۳۴۳۵۱
در شهرستان سامان

افتتاح پايگاه بهداشتي شهرک ابوذر و مرکز خدمات جامع سلامت چم چنگ

مرکز بهداشتي شهرک ابوذر و مرکز خدملات جامع سلامت روستاي چم چنگ همزمان با اعياد شعبانيه در شهرستان سامان با حضور معاون اجرايي مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري، فرماندار و مسئولين شهرستاني افتتاح شد.
افتتاح پايگاه بهداشتي شهرک ابوذر و مرکز خدمات جامع سلامت  چم چنگ
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، مرکز بهداشتي شهرک ابوذر و مرکز خدملات جامع سلامت روستاي چم چنگ همزمان با اعياد شعبانيه در شهرستان سامان با حضور معاون اجرايي مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري، فرماندار و مسئولين شهرستاني افتتاح شد.

معاون اجرايي مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختياري با بيان اينکه با افتتاح اين مکرر 3 هزار 500 نفر از مردم منطقه شهرک ابوذر سامان از امکانات بهداشتي و سلامت بهره مند مي شوند اظهار داشت: اين مرکز در راستاي سهولت و دسترسي آسان‌تر مردم شهرک ابوذر و مسکن مهر به خدامات بهداشتي و درماني افتتاح شده است.

علي مراد سليميان با اشاره بر اينکه در اين منطقه پوشش کامل درماني از جمله درمان تمامي بيماري ها، وزيت پزشکي، مراقبت هاي پزشکي و... به صورت مطلوب ارائه خواهد شد، بيان داشت: حضور پزشک در اين مرکز در هفته دور روز است و معاينات پزشکي، مراقبت ها، ارجاع بيماران به استان و... در اين مرکز انجام خواهد شد.

سليمیان بيان داشت: فعاليت‌هاي ديگر از قبيل بهداشت خانواده، مامايي، مراقبت از بيماري ها، واکسناسيون و ساير خدمات بهداشت محيطي در اين مرکز انجام خواهد شد.

وي با بيان اينکه در راستاي تحول نظام سلامت، درمان و بهداشت کارشناس روانشناس باليني و تغذيه به کادر مراکز بهداشت اضفه شده است، بيان داشت: اين کارشناسان با هدف تغيير سبک زندگي و تغذيه نامناسب و تکامل بهداشتي خانواده ها در مراکز حضور دارند.

سليميان بيان داشت: تمامي امکانات و خدمات در جهت سلامت مردم در منطقه ايجاد مي شود و اميد است که شاهد افزايش شاخص سلامت در شهرستان سامان و استان باشيم.

انتهاي پيام1026ج/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۴۴

9 Jan 2020