۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۴۳۳۹
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

امکان دسترسی کودکان چهارمحالی به پرتال بین‌المللی کودک فراهم می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: پرتال بین‌المللی کودک برای کودکان و نوجوانان استان راه‌اندازی می‌شود و کودکان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند خدمات کانون را با استفاده از آن دریافت کنند.
امکان دسترسی کودکان چهارمحالی به پرتال بین‌المللی کودک فراهم می‌شود
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: پرتال بین‌المللی کودک برای کودکان و نوجوانان استان راه‌اندازی می‌شود و کودکان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند خدمات کانون را با استفاده از آن دریافت کنند.

وی به اختصاص زمان زیادی از سوی کودکان برای حضور در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: این پرتال امکان بهره‌مندی از خدمات کانون در بخش‌های مختلف را برای کودکان فراهم می‌کند.

رحیمی راه‌اندازی پرتال برای کودکان را راهی برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی برای آن‌ها دانست و یادآور شد: معرفی استان، فعالیت‌ها و خدمات کانون در مراکز مختلف آن ازجمله امکانات این پرتال است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: این پرتال فرصتی برای ارائه تولیدات هنری، فرهنگی و ادبی کودکان و نوجوانان کشور است و آثار تولید شده توسط کودکان و برای کودکان از این طریق می‌توانند در سطح بین‌المللی منتشر شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۸:۵۱

29 Dec 2019