کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پيام تبريک رئیس آموزش و پرورش شهرستان فارسان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

هر کس کلمه اي به من بياموزد مرا بنده خود کرده است

13 ارديبهشت 1396 ساعت 8:50

عشق ورزيدن در قالب خدمت به خلق خدا زيباترين ترنم عبادت با معبود يگانه است. آناني که در امتداد رسالت انبياي الهي عاشقانه روشنايي بخش تمدن بشري هستند و با تعليم، بشريت را به سرمنزل کمال و رستگاري رهنمون مي شوند چه بلند مرتبه و والا مقام هستند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، داراب احمدي رئيس آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: روز دوازدهم ارديبهشت و هفته معلم يادآور رادمردي بزرگ و مجاهدي دانشمند است که نقشي فراموش نشدني در تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي دارد.

وي بيان داشت: شهيد مطهري الگويي تمام عيار براي جامعه بزرگ معلمين و اساتيد دانشگاه بوده و تدبير ويژه نامگذاري اين روز به نام معلم، يادآور زحمات اين عزيزان در عرصه تعليم و تربيت است.

اينجانب بر خود فرض مي‌دانم به خانواده بزرگ آموزش‌ و پرورش شهرستان فارسان، مناسبت‌هاي فرخنده شعبانيه و هفته گراميداشت مقام معلم را صميمانه تبريک و تهنيت عرض نمايم و از درگاه ايزد منان براي معلمان و فرهنگيان عزيز ، توفيق خدمت بيشتر به‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را خواستارم.
 
وي به جلسه هم‌انديشي و بررسي مشكلات مدارس غيردولتي شهرستان فارسان، اشاره کرد و افزود: مدارس غيردولتي به‌منظور توسعه مشاركت‌هاي مردمي و باهدف ايجاد رقابت سالم بين مدارس و ارتقاء سطح كمي و كيفي فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي در نظام آموزش‌ و پرورش شکل‌گرفته است و لازم است با برنامه‌ريزي‌هاي هوشمندانه و همفکري و کوشش کليه‌ي دست‌اندرکاران اين موسسات مشکلات فراروي مدارس غيرانتفاعي مرتفع گردد.

وي تصريح کرد: در اين جلسه مؤسسين محترم مشكلات وپيشنهادات خود را مطرح کردند و سعادت يدالهي به عنوان نماينده موسسان مدارس غيردولتي درشهرستان فارسان انتخاب شد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 


کد مطلب: 34336

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34336/کس-کلمه-بياموزد-مرا-بنده-خود-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir