کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام وزير کشور:

​شعار توليد و اشتغال زمزمه هميشگي کارگران

11 ارديبهشت 1396 ساعت 20:40

قائم مقام وزير کشور گفت: کارگران از ابتداي انقلاب تا کنون شعار توليد و اشتغال را بر زبان جاري کرده اند و همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهند.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ محمد حسين مقيمي قائم مقام وزير کشور در مراسم تجليل از کارگران نمونه در چهار محال و بختياري اظهار کرد: کارگران در دوران مختلف چه قبل و چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همواره نقش تعيين کننده اي داشته اند .

وي با اشاره به اينکه کارگران به پيام امام خميني (ره) لبيک گفتند تصريح کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهداي کارگر زيادي را تقديم انقلاب کرديم.

مقيمي با بيان اينکه عده اي از افراد همواره تلاش در تعطيلي کارخانه ها را مي کنند اذعان داشت: کارگران ما همه جا در تلاش و فعاليت هستند که کارخانه ها به تعطيلي کشيده نشوند.

وي به نقش تعيين کننده کارگران در هشت سال دفاع مقدس نيز اشاره کرد و گفت: کارگران با حضور خود در جبهه هاي جنگ و پشتيباني نياز هاي جنگ از هيچ تلاشي دريغ نميکردند.

مقيمي ادامه داد: بازسازي صنايع و پالايشگاه‌هاي آسيب‌ديده در جنگ تحميلي، تحمل شرايط سخت تحريم نيز از مهم‌ترين اقدامات جامعه کارگري و تکنسين‌هاي اين مجموعه بوده است.

وي عملي کردن توسعه کشور را لازم دانست و گفت: در سند توسعه کشور دولت، مجلس ، نخبگان و بخش خصوصي و عمومي بايد هر ساله با رشد هشت درصدي به جلو حرکت کنند تا در افق ۱۴۰۴ به هدف رسيده باشيم و حرف اول را بزنيم.

مقيمي با تاکيد بر اينکه امسال با رشد ۶۶ درصدي مواجه بوده‌ايم، اضافه کرد: رسيدن به اهداف سند چشم‌انداز به‌وسيله تلاش فعالان اقتصادي و کارگران امکان‌پذير مي‌باشد و اميدواريم اين رشد تداوم پيدا کند.

قائم مقام وزير کشور در بخش ديگر از سخنان خود به انتخابات پيش رو اشاره کرد و گفت: در دوره قبل انتخابات رياست جمهوري براي اولين‌بار در کشور انتخابات بدون هيچ محدوديت و آرامش کامل برگزار شد و اکنون ۶ کانديد تائيد صلاحيت شده طبق قانون فرصت برابر براي بيان ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود دارند.

مقيمي حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروري دانست و خاطر نشان کرد: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي وحدت ملي را به همگان نشان خواهد داد و نقشه هاي دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

وي تاکيد کرد: با انتخاب صحيح مردم خواهيم توانست به توسعه و به اجرا در آوردن سند چشم انداز دست پيدا کنيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 34314

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34314/شعار-توليد-اشتغال-زمزمه-هميشگي-کارگران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir