کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ملت ایران در 29 اردیبهشت با بصیرت ابوالفضلی به میدان انتخابات گام می‌گذارند

11 ارديبهشت 1396 ساعت 13:16

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ملت همیشه در صحنه ایران، در همه انتخابات‌ها و عرصه‌ها نشان دادند که در هر جایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و ان شاالله در ۲۹ اردیبهشت امسال هم به همگان ثابت می‌کنند که ملت ایران ابوالفضلی هستند و با بصیرت ابوالفضلی اجازه نخواهند داد ولی امرشان تنها بماند و از سستی بعضی از این مسئولین نگران شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد اظهار کرد: همه عاشقان اسلام، دین و ولایت اینجا گرد هم آمده‌ایم چون میدانی که در ورودی شهر ما قرار دارد و به نام نامی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) مزین است بسیار استراتژیک بوده و گره خورده با تیپ همیشه سرفراز قمربنی‌هاشم چهارمحال و بختیاری و برای همیشه این گره خوردگی و به هم تافتدگی ماندنی است.

وی تاکید کرد: همه استان و مردم بدانند چهارمحال بختیاری بالندگی‌ و قهرمانی‌هایش را همیشه زنده نگه می‌دارد، گوشه گوشه این میدان، قهرمانی‌های سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) را به رخ می‌کشد و هر کس که وارد این استان می‌شود از همین آغاز و همین میدان عظمت و پایداری این استان را می‌داند و متوجه می‌شود که اقوامی که در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند همه بالندگی‌شان حضرت قمربنی‌هاشم (ع) است.

نکونام خاطرنشان کرد: انسان مومن، اهل بصیرت و بینش با چشم باز راه را می‌شناسد، فتنه‌ها او را در خود غرق نمی‌کند، انحراف‌ها و قدرتمندان او را مجذوب نمی‌کند و راهی جز ولایت در مسیر خود نمی‌بیند و لذا می‌ایستد و شاید در این راه همه اعضاء و جوارحش زیر تیر دشمن سوراخ سوراخ شود اما هرگز خم به ابرو نمی‌آورد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استقامت، بصیرت و ایمان دوستاران حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  نیاز جامعه امروز ما است.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا مردم ایران را خوب شناخته است بیان داشت: این مردم همیشه در صحنه، در همه انتخابات‌ها و عرصه‌ها نشان دادند که در هر جایی که لازم باشد حضور خواهند داشت و ان شاالله  در ۲۹ اردیبهشت امسال هم به همگان ثابت می‌کنند که ملت ایران ابوالفضلی هستند و با بصیرت ابوالفضلی اجازه نخواهند داد  ولی امرشان تنها بماند و از سستی بعضی از این مسئولین نگران شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 34310

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34310/ملت-ایران-29-اردیبهشت-بصیرت-ابوالفضلی-میدان-انتخابات-گام-می-گذارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir