کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اهتزاز پرچم متبرک قمر بنی‌هاشم (ع) در ورودی شهر نماد ولایتمداری مردم استان است

11 ارديبهشت 1396 ساعت 11:54

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: میدان ورودی شهرمان (میدان قمربنی‌هاشم علیه السلام) نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروفیتش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی‌هاشم (ع) است.


 به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آئین اهتزاز پرچم متبرک در میدان قمربنی‌هاشم (ع) شهرکرد اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت مقام جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس، امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، پرچم متبرک کربلای معلا در میدان ورودی شهر و استانمان به اهتزاز در آمد.

وی افزود: میدان ورودی شهرمان (میدان قمربنی‌هاشم علیه السلام) نمادی از ایثارگری و ازخودگذشتگی حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و نمادی از ولایتمداری آن حضرت است و استان ما نیز معروفیتش به ولایتمداری و تأسی مردم ما به آقا قمربنی‌هاشم (ع) است.

سردار اکبری، با اشاره به برافراشته شدن پرچم متبرک کربلا در میدان امام حسین (ع) شهرکرد، گفت: اکنون ورودی و خروجی مرکز استان چهارمحال و بختیاری مزین به پرچم های متبرک شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری همچنین از برگزاری برنامه‌های متنوعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای تجلیل از مقام جانبازان هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود:‌ برنامه ویژه‌ای نیز برای تقدیر از جانبازان بالای ۷۰درصد در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1027ج


کد مطلب: 34307

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34307/اهتزاز-پرچم-متبرک-قمر-بنی-هاشم-ع-ورودی-شهر-نماد-ولایتمداری-مردم-استان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir