۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۳۴۲۹۹
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

رویکرد دانش‌بنیان باید در ادارات چهارمحال و بختیاری نهادینه شود

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء اشتغال و تولید است و توسعه آن نیازمند نهادینه کردن رویکرد دانش‌بنیان در ادارات استان است.
رویکرد دانش‌بنیان باید در ادارات چهارمحال و بختیاری نهادینه شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جلسه مشترک پارک علم و فناوری و شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان، اظهار داشت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان منشاء اشتغال و تولید است و توسعه آن نیازمند نهادینه کردن رویکرد دانش‌بنیان در ادارات استان است.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مجموعه آمادگی دارد با انجام الویت‌های پژوهشی دستگاه‌های دولتی گامی در جهت توسعه و اشتغال استان بردارد.

پیرعلی با تقدیر از عملکرد مثبت مدیریت و مجموعه شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری، نتیجه این روحیه و تفکر را کسب مقام برتر پژوهشی توسط این شرکت در سطح کشور دانست.

تورج احمدپور مدیرعامل شرکت آب و فضلاب روستایی استان نیز در این نشست با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو به تحقیقات و اجرای پروژه ها مشترک با مراکز علمی از مشخص نمودن اولویت‌های تحقیقاتی این شرکت در ۲۰ محور مختلف خبر داد و اظهار امیدواری کرد اجرای این اولویت های تحقیقاتی منجربه تولید محصولات کاربردی می‌شود.

وی از اجرایی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خبر داد و افزود: امسال با توافقاتی صورت گرفته قصد داریم با توان بیشتری در این زمینه عمل کنیم.

در پایان این نشست طی تفاهم نامه ای اجرای طرح هوشمندسازی کنتورهای آب روستای خوی، نصب دستگاه کدورت سنج و اجرای طرح تله متری به شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری واگذار شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۰:۰۶

6 Jan 2020