کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

جوانان تحصیل‌کرده نقش ارزنده‌ای در برگزاری باشکوه انتخابات ایفا می‌کنند

31 فروردين 1396 ساعت 9:38

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در ديدار از دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: جوانان تحصيل کرده مي‌توانند نقش بسيار ارزنده‌اي در برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات پيش رو ايفا کنند و مسئولان دانشگاه‌ها بايد با ايجاد شرايط مطلوب براي دانشجويان، يک جو رقابتي همراه با رفاقت در انتخاباتي سالم را فراهم کنند تا جوانان بر اساس عقلانيت و تدبير فرد اصلح را انتخاب کنند


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ علي کاظمي باباحيدري نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي در ديدار از دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: رونق و توسعه کشور از دانشگاه شروع مي شود و با اجراي همايش و سمينارها در سطح دانشگاه تاکنون قدم هاي بسيار مطلوبي برداشته شده است.

وی افزود: پتروشيمي جم براي توليد بنزين درحال فعاليت است که اميدواريم با مشارکت استادان در اين زمينه بتوان نتايج خوبي براي استان کسب کرد.

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به وجود مردم هميشه در صحنه به عنوان سرمايه اجتماعي قوي نظام جمهوري اسلامي، اظهار داشت: در انتخابات نيز حماسه آفريني مردم هر سال پرشورتر نسبت به دوره‌هاي گذشته برگزار شده است.

کاظمي بيان کرد: جوانان تحصيل کرده مي‌توانند نقش بسيار ارزنده‌اي در برگزاري هرچه باشکوه‌تر انتخابات پيش رو ايفا کنند و مسئولان دانشگاه‌ها بايد با ايجاد شرايط مطلوب براي دانشجويان، يک جو رقابتي همراه با رفاقت در انتخاباتي سالم را فراهم کنند تا جوانان بر اساس عقلانيت و تدبير فرد اصلح را انتخاب کنند.

نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: فارغ التحصيلان دانشگاه مي‌توانند پس از فراغت از تحصيل نقش موثري در شکوفايي اقتصادي کشور ايفا کنند و اين مهم با برنامه‌ريزي کارشناسي مسولان دانشگاه‌ها محقق خواهد شد.

کاظمي حقابه چهارمحال و بختياري از رودخانه زاينده رود که از سوي وزارت نيرو اعلام شده است را ۲۳۷ ميليون متر مکعب اعلام و تاکيد کرد: تاکنون اعلام نشده مبناي اين ميزان حقابه از کجا آمده است اما چهارمحال و بختياري تنها ۲۱۹ ميليون متر مکعب از رودخانه زاينده رود برداشت دارد.

عضو کميسيون برنامه، بودجه و ديوان محاسبات مجلس شوراي اسلامي، گفت: در صورت اجراي کامل مصوبات شوراي عالي آب، بسياري از مشکلات بدون اجراي طرح‌هاي انتقال آب مديريت مي شود.

کاظمي تصريح کرد: مردم چهارمحال و بختياري با انتقال آب مازاد استان به منظور مصرف آشاميدني هيچگونه مشکلي ندارند.

وي با اشاره به تلاش نماينگان استان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص تصويب سند گردشگري چهارمحال و بختياري، خاطرنشان کرد: در زمينه احداث جاده و برق رساني به نقاط محروم نيز در حال پيگيري مجدانه هستيم.

انتهاي پيام/1026ج


کد مطلب: 34156

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/34156/جوانان-تحصیل-کرده-نقش-ارزنده-ای-برگزاری-باشکوه-انتخابات-ایفا-می-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir