۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۴۱۴۱

غربت گلزار شهداي گمنام کوهرنگ + تصاوير

گلزار شهداي گمنام چلگرد يک نمونه روشن از بي‌توجهي و کوتاهي مسئولاني است که فقط آمار و درصد مي‌دهند که به گلزارهاي شهدا رسيدگي شده است یا مزار شهدا لوله‌کشی آب شده و صندلي براي خانواده‌هاي شهدا نصب شده است اما واقعيت چیز دیگری است.
غربت گلزار شهداي گمنام کوهرنگ + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، پنج شهيد گمنام کوهرنگ در تاريخ 19 فروردين سال 84 با حضور مردم اين شهرستان تشيع شدند و از اين تاريخ تاکنون گمنام مانده‌اند.

اين سوال که بعد از شهدا ما چه کرديم همواره بي‌پاسخ مانده است و شايد به دليل کوتاهي‌های صورت گرفته، کسي توان پاسخگويي به اين سوال را نداشته باشد اما هرچه هست يک نتيجه را به دنبال داشته و آنکه ما هنوز نتوانستيم در معرفي شهداي‌مان به مردم، جوانان و نسل‌هايي که يکي پس از ديگري متولد مي‌شوند موفق باشيم.
 

گلزارهاي شهدا مکان پاکي است که انس با آن در دل جوانان غوغا به پا مي‌کند و همين مزارهايي که نام شهيد بر آن درج شده است، آنچنان کشش و جاذبه‌اي دارد که هر کسي را مجذوب خود مي‌کند.

حالا اما کوتاهی برخي مسئولين در مورد مزار شهدا به حدی رسیده است که نوشته‌های روی سنگ قبر اين آنها از روي قبور پاک شده است.

گلزار شهداي گمنام چلگرد يک نمونه روشن از بي‌توجهي و کوتاهي مسئولاني است که فقط آمار و درصد مي‌دهند که به گلزارهاي شهدا رسيدگي شده است یا مزار شهدا لوله‌کشی آب شده و صندلي براي خانواده‌هاي شهدا نصب شده است اما واقعيت آن چيزي است که در اين تصاوير مي‌بينيد.



در کوهرنگ وضعيت گلزار شهدا وضعیت مناسبی ندارد، گلزار شهدايي که مي‌توانست هر شهيدش با حجله‌اي زيبا و آراسته شود و ميزبان جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باشد اما حالا اگر از کنارشان رد شويد به زحمت مي‌‌توان فهميد که اين‌ها مزار شهداست.



اختصاص 130 میلیون ریال اعتبار برای گلزار شهدای گمنام

فريدون نجفي، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان چهارمحال و بختياري در همين رابطه به خبرنگار کوهرنگ خبر؛ گفت: امسال اعتباري بالغ بر ۱۳۰ ميليون ريال براي گلزار شهداي گمنام چلگرد در نظر گرفتيم که قرار است تحويل پيمانکار داده شود.

نجفي با اشاره به اختصاص دفتر بنياد شهيد در کوهرنگ بيان داشت: اقدامات اوليه انجام شده است و چنانچه از مرکز ابلاغ شود امسال راه اندازي خواهد شد.

مشکلات مربوط به جاده گلزار شهدای چلگر حل شده است

فرماندار کوهرنگ هم پيرامون جاده ارتباطي گلزار شهداي چلگرد در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر؛ اظهار داشت: در زمينه واگذاري اين جاده مشکلاتي بود که خوشبختانه حل شده اند.



انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۶:۳۲

27 Dec 2019